וסרלאוף תומך במועמד הסרוג לראשות העיר חריש: "יביא את העיר להצלחה גדולה"

השר וסלרוף פגש את המועמד המוביל לראשות העיר חריש, משה בן זיקרי, "תביא לכאן משקיעים וכמובן תדאג לאוכלסייה החלשה. תחזק אותם ותרים אותם, כי זה מה שאתה יודע לעשות וזה בטבע שלך"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/09/23 17:59 כ באלול התשפג

וסרלאוף תומך במועמד הסרוג לראשות העיר חריש: "יביא את העיר להצלחה גדולה"
השר עם המועמד של עוצמה יהודית , צילום: עוצמה יהודית חריש

שר הנגב, הגליל, והחוסן הלאומי ח"כ יצחק וסרלאוף הגיע הבוקר (ב') לסיור מקיף בעיר חריש כחלק ממסע הבחירות של המפלגה בעיר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. השר וסלרוף פגש את המועמד המוביל לראשות העיר משה בן זיקרי, מנהל מטה המפלגה בעיר ואת מנהלי הצוותות והפעילים המסורים.

השניים דנו על פעולות ההמשך של המפלגה לקראת הבחירות, והחלו בהכנת תוכנית לחיזוק הכלכלה והרווחה בעיר כחלק מתוכנית 'חריש 360' שמוביל בן זיקרי. לאחר מכן סייר השר בעסקים בעיר, ושמע מקרוב את הבעיות הקשות איתם הם מתמודדים, ואת הקושי והבירוקרטייה שהם עוברים מצד העייריה. לאורך כל הסיור, הזכיר השר וסרלאוף כי הוא רואה בעיר חריש כחלק מהתוכניות העתידיות של משרדו, לפיתוח ושגשוג העיר.

שר הנגב והגליל אמר: "אני מברך את חברי משה בן זיקרי שמתמודד כאן בחריש לראשות העיר" פתח השר בשיחה עם כתבים שהצטרפו לסיור הבוקר, "אני בטוח שתביא שאתה את העיר הזאת להצלחה גדולה. תביא לכאן עסקים, תביא לכאן משקיעים וכמובן תדאג לאוכלסייה החלשה. תחזק אותם ותרים אותם, כי זה מה שאתה יודע לעשות וזה בטבע שלך. אני מאחל לך בהצלחה רבה". משה בן זיקרי בירך את כבוד השר והודה לו על התמיכה של המפלגה, "בעז"ה נביא ניצחון גדול לעיר, ובשורות גדולות לכלל התושבים".