בכיר בעיריית רמת גן: ניתן קדימות לאמנים שהשתתפו במחאה נגד הממשלה

צחי זליכה, מחזיק תיק התרבות וסגן ראש עיריית רמת גן, הודיע ברשתות החברתיות כי מתוקף תפקידו יקדם אמנים שהשתתפו במחאה נגד הממשלה. "אני מתחייב כי הראשונים לפנות אליהם לטובת הופעות ברמת גן יהיו האמנים שהשתתפו במחאה" כתב

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/09/23 14:51 כ באלול התשפג

בכיר בעיריית רמת גן: ניתן קדימות לאמנים שהשתתפו במחאה נגד הממשלה
רמת גן, מחזיק תיק התרבות באמירה חריגה, צילום: Miriam Alster/Flash90

בכיר בעיריית רמת גן טוען כי ייתן עדיפות לאמנים שהשתתפו במחאה נגד הרפורמה המשפטית וזאת במחאה על החרמות שעוברים לטענתו אותם אמנים. את הדברים כתב מחזיק תיק התרבות בעירייה וסגן ראש העיר צחי זליכה.

"הראשונים לפנות אליהם לטובת הופעות ברמת גן יהיו האמנים שהשתתפו במחאה"

בפוסט שכתב אתמול (ג') בפייסבוק כתב זליכה כך: "הם מחרימים, אנחנו מחבקים, כששר החינוך מנסה להדיח את יו"ר יד ושם, בגלל שהזמין להופיע באירוע את קרן פלס שהשתתפה במחאה נגד ההפיכה המשטרית, כשנטע ברזילי שהופיעה בקפלן סופגת איומים בחרם. כשאמנים שמביעים תמיכה במחאה מאוימים, אנחנו ברמת גן נחבק אותם".

בהמשך הוא כותב כי אמנים שהשתתפו במחאה יהיו הראשונים שיוזמנו בידי העירייה להופעות: "אני מתחייב כי הראשונים לפנות אליהם לטובת הופעות ברמת גן יהיו האמנים שהשתתפו במחאה". הוא מוסיף: "כמחזיק תיק התרבות קידמתי אירועים מגוונים בשכונות ובמועדים שונים, כולל בסופי השבוע, כעת נוספה עוד משימה - לחבק את האמנים שיש מי שמבקש לפגוע בהם".

כרמל שאמה-הכהן, ראש עיריית רמת גן

כרמל שאמה-הכהן, ראש עיריית רמת גן, הדברים על דעתו? צילום: פלאש 90

"קורא לרשויות נוספות להצטרף"

זליכה מגנה בפוסט את התופעה של אמנים שפרנסתם נפגעת בגלל דיעותיהם הפוליטיות וכותב: "דעה של אמן לא צריכה לפגוע בפרנסתו, ואל מול המאיימים והמחרימים, צריך להיות כוח חזק שנותן את התשובה. מתחייב שכך יהיה ברמת גן, קורא לרשויות נוספות להצטרף ולהודיע לממשלה ולתומכי ההפיכה המשטרית כי אנחנו נחבק את כל מי שהם ינסו לפגוע בו".

בעיריית רמת גן טרם הגיבו לידיעה. תגובתם תובא לכשתתקבל.