גלית דיסטל עונה: "אני מחליטה - לא אתם"

שרת ההסברה פיטרה לאחרונה את המנכ"לית של משרדה, מה שהוביל לשורה של תחקירים נגדה. כעת היא עונה לראשונה לטענות הקשות: "לא פוחדת מהפייק, לא פוחדת מהקושמרוז"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/09/23 11:59 יט באלול התשפג

גלית דיסטל עונה: "אני מחליטה - לא אתם"
גלית דיסטל הודיעה: אשתתף בטקס בבני ברק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההחלטה של שרת ההסברה גלית דיסטל לפטר את המנכ"לית שלה גלי סמבירא, הביאה את שרת ההסברה לכותרות, וכתבות אודות ההתנהלות של השרה נגד עובדי משרדה צצו באתרי החדשות השונים. כעת דיסטל מגיבה לראשונה לסערה.

גלית דיסטל: "לא פוחדת מהקושמרוז"

דיסטל כתבה: "‏בוקר טוב הגמוניה שוקעת, את לא מפחידה אותי. לא עוד. לא פוחדת מהלינצ'ים באולפנים. לא פוחדת מנסיונות הלינץ' ברחוב. לא פוחדת מהתחקירים שלכם, מהמכתבים המשפטיים של ארגוני השמאל שמטרילים לי את המשרד, לא פוחדת מהדיונים בגובה שלולית שאתם מנהלים נגדי בתקשורת ולא פוחדת מהגברים שרודפים אחרי ברחוב עם מבט אלים של אי שפיות בעיניים. לא פוחדת מהזמבורות, לא פוחדת מהפייק, לא פוחדת מהקושמרוז, לא פוחדת מהקללות, היריקות, הכותרות, השנאה, השקרים, האלימות והטירוף שאחזו בכם".

"אני בולט פרוף. לא פוחדת"

השרה הוסיפה: "כמו כן - אני נחושה להקים משרד הסברה אפקטיבי ויעיל שייתן פייט אמיתי לפרופוגנדה הפלסטינית. אני נחושה למתג מחדש את התדמית של ישראל בעולם. כי השער שלנו פרוץ. והאוייב מנצח אותנו בנוק אאוט. ואני אעשה כל דבר כדי לחלץ את המשרד מהבוץ הבירוקרטי / משפטי שלא מאפשר לו לייצר חומרי הסברה או אפילו להעסיק עובדים. ואם זה אומר להחליף מנכלי"ת מוכשרת, חריפה ובעלת חזון במנכ"ל אינסטלטור שיודע לפתוח סתימות ממשלתיות בירוקרטיות - אז זה מה שאעשה. בצער. כי עלי האחריות. ולי המשילות. ולכן אני מחליטה. לא אתם".

לסיום כתבה השרה: "השבוע הוצאתם את כל התותחים הכבדים שלכם נגדי גם בתקשורת וגם ברחוב. פיהקתי מול האולפנים בטלוויזיה והפרחתי נשיקות באוויר למוסתים ברחוב. אם זה כל מה שיש לכם באמתחת אז אתם בצרות. כי אני בולט פרוף. לא פוחדת. אפילו לא קצת. להבא תאלצו להשתדל יותר".