השרה צרחה בישיבת הממשלה: "יא מטומטמת"

ישיבת ממשלה סוערת במשרד ראש הממשלה בירושלים. על פי דיווחים, השרה דיסטל צרחה על השרה גמליאל: "אף אחד בליכוד לא אוהב אותך" | גמליאל ענתה: "איפה המדפסת שלך?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 13:43 כט בסיון התשפג

השרה צרחה בישיבת הממשלה: "יא מטומטמת"
גלית דיסטל אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צרחות בישיבת הממשלה: עימותים וחיכוכים בישיבות ממשלה הפכו להיות עניין שבשגרה, והיום (א') נשמעו צרחות חריגות. על פי דיווח של העיתונאי ירון אברהם מחדשות 12, השר אבי דיכטר העלה בישיבת הממשלה את נושא ההסכמים הקואליציוניים וטען כי ההתחייבויות שניתנו לעוצמה יהודית פוגעות בעבודתו.

  • גילה גמליאל אמרה לשר בן גביר: "תן לדיכטר לעבוד. ההסכמים הקואליציוניים עשקו את הליכוד". 
  • גלית דיסטל הגיבה: "מה את מתערבת? תהיי בשקט"
  • גילה גמליאל: "סליחה, אל תתערבי בכלל.
  • גלית דיסטל תקפה: "תקפצי לי יא מטומטמת. אף אחד בליכוד לא אוהב אותך. בגלל זה שונאים אותך בליכוד".
  • גילה גמליאל לא נותרה חייבת: "איפה המדפסת שלך? תגישי לי את זה כתוב".
גילה גמליאל

גילה גמליאל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה ואז התחילה לצעוק"

השרה דיסטל הגיבה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה. כרגיל. ואז התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות. כרגיל. וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה. כרגיל. ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת דרמטית".

"כשאמרתי לה (לא בצרחות אבל בהחלט בקול רם) שהיא אבן בנעל של הקואליציה ושההתנהלות שלה פאטתית, היא פתאום התחילה לצרוח שאני מקללת אותה ואף לתדרך כתבים כיד הדמיון הטובה עליה. אז כן, אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי: גילה גמליאל היא אבן בנעל של הקואליציה וההתנהלות שלה מביכה (ומדאיגה) בלשון המעטה" כתבה.