צפו בתיעודים: המפגינים פורצים לכנס הליכוד ברעננה

בתיעוד שמתפרסם הערב, נראים מתנגדי הרפורמה כאשר הם מתפרצים לכנס בחירות של מפלגת הליכוד ברעננה בהשתתפות שרים וחברי כנסת מהמפלגה. השרה גלית דיסטל חולצה תחת אבטחה כבדה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/23 23:25 יח באלול התשפג

צפו בתיעודים: המפגינים פורצים לכנס הליכוד ברעננה
הליכוד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע המתיחות סביב הרפורמה המשפטית מתנגדי הרפורמה התפרצו הערב (ב') לכנס בחירות שערכה מפלגת הליכוד בבית מלון ברעננה. המפגינים חסמו את כניסתם של שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן, שר האנרגיה ישראל כ"ץ, וחבר הכנסת דוד ביטן, תוך שאזקו את עצמם לשערי הכניסה של המלון. כוחות רבים ששהו במקום נאבקו עם המפגינים, אך כאמור, כמה מהם הצליחו להיכנס לתוך אולם הכנסים ולהפריע לקיומו של כינוס הבחירות.

"שמונה חודשים של סחר בשנאה ותבהלה"

לאחר שהמפגינים חסמו את דרכה החוצה, שרת ההסברה גלית דיסטל חולצה תחת אבטחה כבדה ולאחר מכן תקפה בחשבון הטוויטר שלה: "תראו מה שמונה חודשים של סחר בשנאה ותבהלה עשו. תגידו לי אתם אם זה נראה לכם שפוי".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך אירוע פוליטי צבאו מאות מפגינים על דלתות המלון ולזמן קצר חלק מהם הצליחו להיכנס לאולם הכנסים במקום תוך שהם תוקפים על פי החשד באלימות את השוטרים וגורמים נזק לרכוש המקום. שוטרי תחנת כפר סבא בפיקוד מפקד התחנה פיזרו את המפגינים וכעת נשמר הסדר במקום".