גלנט במתקפה על חבריו לממשלה: "אמירות שקריות ומקוממות"

שר הביטחון נאם בטקס מצטיינים של צה"ל, והאשים חברי כנסת ושרים ביחסם לצה"ל ומפקדיו: "אמירות מקוממות המסכנות את הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/23 19:53 יז באלול התשפג

גלנט במתקפה על חבריו לממשלה: "אמירות שקריות ומקוממות"
שרה הביטחון, יואב גלנט, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר הביטחון, יואב גלנט, העניק הערב (א') תעודת הצטיינות ל-33 קצינים ונגדים שנבחרו למצטייני שר הביטחון, לרגל ראש השנה תשפ"ד. בטקס, שנערך בבסיס "הקריה" בתל אביב, השר גלנט העניק את התעודות יחד עם הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ונפגש עם המצטיינים ומשפחותיהם. במהלך הטקס נאם השר ותקף את חבריו לקואליציה ולממשלה.

"אמירות מקוממות המסכנות את הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל"

"בתקופה האחרונה מרשים לעצמם נבחרי ציבור ובכלל זה שרים וחברי כנסת, להטיח אמירות שקריות, חסרות בסיס וחסרות אחריות בצה"ל, במפקדיו ובחייליו", פתח ואמר. "אלו אמירות מקוממות המסכנות את הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל- צבא ההגנה לישראל. כלי המגן שלנו, של כל אזרחי ישראל".

נזכיר כי לאחרונה, ח"כ טלי גוטליב וחברתו של גלנט לסיעת הליכוד, שיתפה ציוץ בטוויטר שעורר זעם רב: "טוב לדעת שהשב"כ וצה"ל עובדים אצל המבחלים והאסירים הבטחוניים", עוד כתבה: "אם צימצום זכויות מחבלים מרצחים לשיטת שב"כ וצהל יפגע בביטחון, אז משהו רע מאד קורה כאן".

"אלו המנסים להכפיש אתכם ראויים לכל גינוי"

בהמשך דבריו היום, השר גלנט פנה לקצינים: "אתם, מפקדי, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון המקדישים את חייכם למען ביטחון המדינה ולהגנה על אזרחיה, ראויים לכל גיבוי, ואלו המנסים להכפיש אתכם ראויים לכל גינוי". גלנט שיבח את הרמטכ"ל, הרצי הלוי, והביע הערכה על "עמידה במשימות הביטחון, על התמודדות נחושה מול האתגרים החברתיים המשפיעים על צה"ל ועל כך שגם השנה כמו בעבר, צה"ל העמיד לרשות מדינת ישראל את הטובים באנשים, בתפקידים חיוניים".