זעם בליכוד: אהוד ברק שיתף סרטון שמשווה בין נתניהו להיטלר

ציוץ ששיתף אהוד ברק, בו מושווה נתניהו להיטלר, מעורר סערה - בליכוד תקפו: "אהוד 'חם צוואר' ברק שותפו של הפדופיל אפשטיין, ירד סופית מהפסים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/23 15:32 יא באלול התשפג

זעם בליכוד: אהוד ברק שיתף סרטון שמשווה בין נתניהו להיטלר
אהוד ברק | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הפך בחודשים האחרונים לפנים של המתנגדים לרפורמה המשפטית וסיפק לא מעט אמירות קשות נגד נתניהו והממשלה המכהנת. בתוך כך, ברק שיתף היום (ב') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שעורר סערה וזעם רב. בציוץ ששיתף, מופיע סרטון של פרופסור יצחק אדיג'ס, שמשווה בין ראש הממשלה נתניהו להיטלר. תגובת הליכוד לא אחרה לבוא: "ירד סופית מהפסים".

כאמור, פרופסור יצחק אדיג'ס השווה את סגנון הממשל של נתניהו לזה של היטלר: "היטלר אמר לשרוף את גרמניה, להרוס את הכל כי לא מגיע לגרמניה להתקיים אם לא ניצחה. היה מוכן להרוס את כל המדינה אם לא יכול לשלוט בה יותר", אמר הפרופסור בסרטון ששיתף ברק. "זה מה שקורה עכשיו לביבי, הוא מתאבד ולוקח את כל המדינה יחד איתו. זה משהו פסיכולוגי חולני ומסוכן ביותר. מוכרחים להוריד אותו מהשלטון".

"ירד סופית מהפסים"

בליכוד הגיבו בזעם לציוץ של ברק: "אהוד 'חם צוואר' ברק שותפו של הפדופיל אפשטיין, ירד סופית מהפסים", תקפו. "לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו 'גופות צפות בירקון' ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר", המשיכו וכתבו. "אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?"