גוטליב תומכת בהכרעת בג"ץ: "ביטל את ההחלטה כי היא פגעה בעקרונות הצדק"

לאחר שהרכב בג"ץ הפך את החלטת משרד החינוך לקצר את שעות הלימודים במסגרות לילדים על הרצף האוטיסטי, במערכת הפוליטית ובמערכת החינוך מגיבים. חה"כ גוטליב תומכת בהחלטה. אלו"ט: "מברכים על החלטת בג"ץ"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 20/08/23 17:08 ג באלול התשפג

גוטליב תומכת בהכרעת בג"ץ: "ביטל את ההחלטה כי היא פגעה בעקרונות הצדק"
טלי גוטליב, צילום: אריק מרמור/פלאש90

במערכת החינוכית והפוליטית מגיבים להכרעת בג"ץ שקבע מוקדם יותר היום (א') כי יום הלימודים בבתי הספר לילדים על הרצף האוטיסטי לא יקוצרו ולמעשה הפך את החלטת משרד החינוך. בארגון אלו"ט, אחד ממגישי העתירה נגד משרד החינוך מגיבים להחלטה ואומרים: "זהו פסק דין חשוב בתחום זכויות תלמידים על רצף האוטיזם".

טלי גוטליב תומכת בהחלטת בג"ץ

חברת הכנסת טלי גוטליב, בעצמה אם לילדה על הרצף האוטיסטי בירכה על החלטת בג"ץ וכתבה: "כאמא לילדה אוטיסטית בתפקוד נמוך כאבתי את החלטת מנכ"ל משרד החינוך לקצר את יום הלימודים של ילדינו המיוחדים. בג"ץ ביטל את ההחלטה, לא כי היא לא חוקית, כי היא חוקית. לא כי היא לא סבירה, כי היא סבירה. אלא כי היא פוגעת בעקרונות הצדק ובהשלכות האדירות על ילדינו האוטיסטים הגיבורים".

ארגון אלו"ט: "מסתכלים על תלמידים על רצף האוטיזם באופן שיוויוני"

כאמור בארגון אלו"ט הגיבו להחלטה ואמרו: "אנו מברכים על החלטת בג"ץ שביטלה את החלטת משרד החינוך, ושמחים שיום הלימודים יישאר כסדרו עד השעה 16:45. זהו פסק דין חשוב בתחום זכויות תלמידים על רצף האוטיזם ותלמידים הזכאים לשירותי חינוך מיוחדים בכלל. נימוקי השופטים לפסק הדין מסתכלים על תלמידים על רצף האוטיזם באופן שיוויוני ביחס לכל שאר תלמידי ישראל".