מחירי התחבורה הציבורית ביטן נגד מירי רגב: "אתם עובדים על הציבור"

יו"ר ועדת הכלכלה תוקף את רפורמת מחירי התחבורה הציבורית ובמהלך דיון בוועדה אף קרע את הצו מול עיניו של מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן. ביטן: "הצו הזה צריך לקרוע אותו, הבנתם אותי?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 20:38 כז באב התשפג

ביטן נגד מירי רגב: "אתם עובדים על הציבור"
מירי רגב. מחירי התחבורה יעלו?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שבסוף החודש שעבר הציגה שרת התחבורה מירי רגב את הרפורמה במחירי התחבורה הציבורית, התגלע ויכוח בינה ובין יו"ר וועדת הכלכלה חברה מפלגתה דוד ביטן. היום (ב') במהלך דיון בנושא בוועדה בו לקח חלק גם מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן, הלהט הויכוח וביטן קרע את דף הרפורמה.

ביטן קרע את הצו של משרד התחבורה

במהלך הדיון טען ביטן: "הצו הזה צריך לקרוע אותו, הבנתם אותי? צריך לקרוע אותו, זה עבודה בעיניים על הציבור, אתם מדברים על הרפורמה של הפריפריה, היא תהיה עוד שנתיים. זה עבודה בעיניים על הציבור, אתם הוספתם תוספת של 18%". בהמשך אמר: "לא גיליתם את העובדה שבאותו מעמד שביטלתם את 12% כבר הוספתם העלאה שעוד אי אפשר לבטל אותה" הוסיף ביטן.

דוד ביטן, "לא קשור לזה"

דוד ביטן, "לא קשור לזה", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התגובה של מנכ"ל משרד התחבורה

בן זקן הגיב לביטן והכחיש את הדברים ותירץ את העובדה שפעימת ההנחה מתעכבת בכך שצריכים להתקיים עדכונים טכנולוגיים אך סירב לנקוב בזמן שהפעימה השניה של ההנחה תתבצע: "אנחנו כרגע עובדים לגבי העדכונים של האפליקציות" אמר. בהמשך הוסיף ואמר על השרה רגב: "היא הביאה את ה-360 מיליון שקלים, הציגה רפורמה שהיא רואה רפורמה רחבה שתהיה בשתי פעימות. היא אמרה את זה מספר פעמים".