משיב לדברים של בנו? נתניהו: "אני פועל לילות כימים יחד עם הרמטכ"ל"

לאחר הסערה שעורר בנו והמתקפה על הרמטכ"ל הלוי, נתניהו כותב ברשתות החברתיות כי "מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים גדולים" ומדגיש את עבודתו המשותפת עם הרמטכ"ל הלוי. תגובה לבנו או ציוץ מקרי?

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 14/08/23 19:46 כז באב התשפג

משיב לדברים של בנו? נתניהו: "אני פועל לילות כימים יחד עם הרמטכ"ל"
נתניהו, מגיב לבנו?, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90, Chaim Goldberg/Flash90, Yonatan Sindel/Flash90

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עורר סערה היום (ב') כאשר שיתף בעמוד הטלגרם שלו ציטוטים מטקסט שכתב העיתונאי ארז תדמור, שגינה את הרמטכ"ל הרצי הלוי. בציטוטים נכתב: "רא"ל הרצי הלוי לא עשית דבר. לא רק שלא שפטת ולא הדחת אפילו אחד מהמארגנים והמסיתים, אלא שנכנעת להם והפכת לשגריר הסרבנים שדורש מהממשלה להכנע להם", מאוחר יותר מחק את הדברים מחשבונו.

התגובה של נתניהו: "פועל לילות כימים יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל"

במקרה או שלא, נתניהו עצמו כותב הערב בעמוד הטוויטר שלו כי שיתוף הפעולה עם הרמטכ"ל ממשיך להיות הדוק וכי "מדינת ישראל עומדת בפני אתגרים גדולים". נתניהו מוסיף: "כראש ממשלת ישראל אני פועל לילות כימים יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל, בכירי צה"ל וזרועות הביטחון, כדי להבטיח יחד את ביטחון ישראל בכל מצב".

הרמטכ"ל ושר הביטחון בסיור בצפון, ארכיון

הרמטכ"ל ושר הביטחון בסיור בצפון, ארכיון, צילום: David Cohen/Flash90

הפוסט המקורי והתגובה של גלנט

בפוסט המקורי כתב העיתונאי ארז תדמור: "‏אל תסתנוור מהכותרות בעיתונים רא"ל הלוי. במבחן ההיסטוריה, כשהערפל יתפזר והאבק ישקע, אתה מר הלוי תיזכר כרמטכ"ל הכושל וההרסני בתולדות צה"ל ומדינת ישראל", עוד נכתב בפוסט ששיתף יאיר נתניהו ובהמשך מחק.

מי שהגיש לדברים התחילה, היה שר הביטחון גלנט : "הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי הוא אחד מהקצינים המצטיינים שפגשתי בכל שנותיי בצה"ל ובמערכת הביטחון", כתב. "מפקד אמיץ, ישר, ענייני, קר רוח, מעמיק ושקול. אזרחים רבים במדינה חבים לו את חייהם. עם ישראל זכה שבשעות מורכבות אלו הרמטכ"ל הלוי מוביל את צה"ל".