מתקפה חריפה על חגית משה: "רצית שמישהו ידאג לך לתפקיד"

אחרי ההודעה על האיחוד של מפלגות הציונות הדתית והבית היהודי, כתבה יו"ר הבית היהודי חגית משה: "אני מגשימה חלום" | חבר מרכז מוכר מהבית היהודי התפוצץ על משה בתגובה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/08/23 11:06 כא באב התשפג

מתקפה חריפה על חגית משה: "רצית שמישהו ידאג לך לתפקיד"
בצלאל סמוטריץ' וחגית משה, צילום: Flash 90

המהלך המפתיע של יו"ר מפלגת הבית היהודי חגית משה ויו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לאיחוד המפלגות, לא התקבל בצורה יפה אצל כל חברי מרכז הבית היהודי. בזמן שמשה חגגה את האיחוד, יש מי שבחר לתקוף.

מתקפה על חגית משה: "לא צריך אותך"

סמוטריץ

סמוטריץ' וחגית משה אחרי האיחוד | צילום: דוברות

אחרי האיחוד כתבה חגית משה: "היום אני מגשימה חלום ישן של איחוד הציבור הדתי לאומי כדי שביחד נפתח את השורות לפריימריז של הציבור הדתי-לאומי כולו. מהלך זה לא נולד ביום אחד ושותפים לו אנשים רבים ובעיקר ראשי המוסדות והארגונים של המפעל הציוני-דתי בחינוך, בהתיישבות וברבנות".

פעיל הבית היהודי, חבר המרכז שוקי זוהר תקף את משה וכתב לה בתגובה: "שקרנית, אם זה היה חלום ישן למה לא התאחדת בבחירות אחרי שנבחרת? למה דחית כשהציעו לך שני חברי כנסת? רצית שמישהו ידאג לך לתפקיד בירושלים, מזל שיש בעיר ראש עיר סרוג, לא צריך אותך".

בדברים שפרסמה משה אחרי האיחוד היא הוסיפה: "יחד נעשה הכל שהילדים שלנו, של כולנו, ירגישו שייכים לתנועה אחת שימשיכו לרקוד יחד כתף אל כתף זהו צו השעה. לאחר שנים קשות של הבית היהודי, אנו מייצרים היום הזדמנות היסטורית לאנשים שחיים את ערכי המפד"ל וגוש אמונים לחזור ולהיות קול אחד בציבוריות הישראלית, קול אחד מהכיפה הפרומה ועד לאברך שמקדיש חייו ללימוד תורה".