בעקבות הריאיון: ההבהרה של הליכוד - והעקיצה של יש עתיד

בליכוד פרסמו הבהרה בנוגע לראיון שערך ראש הממשלה לערוץ "בלומברג" האמריקאי. יש עתיד עקצו: "אולי כדאי שבמקום להתראיין באנגלית ולהוציא הבהרות בעברית, יקפיא את החקיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/23 20:27 יט באב התשפג

בעקבות הריאיון: ההבהרה של הליכוד - והעקיצה של יש עתיד
נתניהו ולפיד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נתניהו התראיין היום (א') לערוץ החדשות האמריקאי bloomberg tv, והתייחס גם להמשך חקיקת הרפורמה המשפטית. במהלך הריאיון טען כי החקיקה הבאה שיקדם תהיה בנושא הרכב הוועדה לבחירת שופטים: ""אני עדיין הולך לחכות מספר חודשים כדי לנסות להגיע לקונצנזוס", הדגיש.

כעת, מהליכוד מוסרים הבהרה לגבי הריאיון: "בראיון לבלומברג ראש הממשלה נתניהו הבהיר שהוא יעשה מאמץ גדול להגיע להסכמה עם האופוזיציה בנושא הוועדה לבחירת שופטים", נטען. מטעם מפלגת יש עתיד הגיבו לדברים: "אולי כדאי שבמקום להתראיין באנגלית ולהוציא הבהרות בעברית, יקפיא נתניהו את החקיקה ויעשה מאמץ להגיע להסכמות למען עתיד ישראל".

"אני עדיין הולך לחכות מספר חודשים כדי לנסות להגיע לקונצנזוס"

"אני עדיין הולך לחכות מספר חודשים כדי לנסות להגיע לקונצנזוס. זה ככל הנראה יהיה על הוועדה לבחירת שופטים. זה בגדול מה שנשאר", אמר ראש הממשלה בריאיון. לדברי נתניהו, אחרי חקיקת החוק הזה: "נעצור קידום חוקים בנושא".

עוד אמר ראש הממשלה, "אני לא חושב שאנחנו צריכים לעבור מקיצוניות אחת לאחרת. ממערכת המשפט האקטיביסטית בעולם - לנקודה שבה בית המחוקקים או הכנסת יכולים פשוט לבטל כל החלטה שבית המשפט יקבל"