בליכוד מגיבים להתכתבויות גלנט - לפיד: "האופוזיציה טירפדה"

בליכוד מגיבים לפרסום ההתכתבויות בין גלנט ללפיד שכתב תוך כדי ההצבעות על צמצום עילת הסבירות: "אין לי איך לעשות את זה. ליברמן ומיכאלי לא בעסק". בליכוד תוקפים: "האופוזיציה בראשות לפיד, שבויה בידי ראשי המחאה"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/07/23 22:48 יב באב התשפג

בליכוד מגיבים להתכתבויות גלנט - לפיד: "האופוזיציה טירפדה"
לפיד, ההתכתבויות נחשפו, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

לאחר שהערב (א') נחשפו ב"כאן 11" ההתכתבויות בין שר הביטחון גלנט ויו"ר האופוזיציה לפיד במהלך ההצבעות על עילת הסבירות בליכוד מגיבים ומאשימים את האופוזיציה בטרפוד הניסיונות להידברות. בתיעוד ההתכתבות בין גלנט ולפיד, כתב האחרון: "אין לי איך לעשות את זה. ליברמן ומיכאלי לא בעסק".

"הליכוד ומפלגות הקואליציה הן אלה שהושיטו יד לפשרות"

בליכוד כאמור מגיבים לחשיפה וכותבים הערב כי "האמת יוצאת לאור. כפי שאמרנו לכל אורך הדרך, הליכוד ומפלגות הקואליציה הן אלה שהושיטו יד לפשרות - ועשו כך עד הרגע האחרון. אבל האופוזיציה בראשות לפיד, ששבויה בידי ראשי המחאה, טירפדה ומנעה גם הפעם כל ניסיון להסכמה". בליכוד קראו ללפיד: "לפיד, הפסק להסתתר ובוא לדבר".

הסכימו לדחיה של חצי שנה

כזכור, תוך כדי ההצבעה על חוק צמצום עילת הסבירות היו נסיונות של הרגע האחרון להגיע להסכמות מסויימות שיאפשרו את דחיית החקיקה כאשר הדמות המרכזית בנסיונות היו של גלנט. בהכתבות בין השניים היה ניסיון לדחות את ההצבעה שכחצי שנה, דבר עליו הייתה הסכמה גם מצידו של נתניהו, אלא ששותפיו של לפיד לאופוזיציה לא הסכימו.

באדיבות "חדשות הערב", כאן 11