"לא פשוט איתך": העקיצה של רגב לסמוטריץ' מול המצלמות

שרת התחבורה, מירי רגב אמרה בישיבת הממשלה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ' כי לא פשוט לעבוד אותו: "יש לנו הרבה מאבקים, אבל בסופם הם מביאים דברים טובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/23 12:53 יב באב התשפג

"לא פשוט איתך": העקיצה של רגב לסמוטריץ' מול המצלמות
צילום: עמיאל ירחי

"לא פשוט איתך": במהלך ישיבת הממשלה שהתכנסה הבוקר (א'), שרת התחבורה, מירי רגב ושר האוצר, בצלאל סמוטריץ' התייחסו להתייקרות התעריפים בתחבורה הציבורית, ימים ספורים לפני הפתיחה הצפויות של הקו האדום ברכבת הקלה בגוש דן. "לא פשוט איתך", אמרה רגב לסמוטריץ' באמצע הדיון, "יש לנו הרבה מאבקים אבל בסוף הם מביאים דברים טובים".

סמוטריץ' התייחס לביקורת על העלייה בתעריפים ואמר כי "אני שומע את הנהי והבכי - חמישים אחוז הנחה למי שנוסעים בחופשי חודשי זה אומר שיותר אזרחים יעברו לתחבורה ציבורית וזה יחייב אותנו לתת עוד פתרונות. זו מהפכה דרמטית בתחבורה הציבורית".

נתניהו בישיבת הממשלה: "ננצל את הפגרה כדי לנסות להגיע להסכמות"

בפתח ישיבת הממשלה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו הבהיר כי הוא ינצל את פגרת הקיץ כדי להגיע להסכמות עם האופוזיציה בנוגע לחקיקת הרפורמה המשפטית. "ננצל את פגרת הקיץ כדי לנסות להגיע להסכמות בתוכנו", אמר נתניהו, "אני מקווה שהפעם ידינו המושטת לא תישאר באוויר, אפשר להגיע להסכמות, צריך להגיע להסכמות ורוב גדול מאוד בציבור מבין את האמת הפשוטה הזאת".

צילום: עמיאל ירחי

ראש הממשלה התייחס בישיבה גם לאיומיו של מזכ"ל ארגון חיזבאללה, חסן נסראללה, שאמר כי "ארגונו ערוך לכל פעולה ישראלית". "אנחנו לא מתרשמים מאיומי הבונקר שלו. ביום מבחן הוא ימצא אותנו עומדים יחד, כתף אל כתף. גם נסראללה יודע שלא כדאי לו ולא כדאי ללבנון להעמיד אותנו במבחן זה", אמר נתניהו. 

צילום: עמיאל ירחי