סגנית השר נגד יו"ר ארגון העו"סיות שהאשימה את רוטמן באלימות במשפחה

לאחר שבהתכתבות בקבוצה פנימית של עובדות סוציאליות הגיבה יו"ר הארגון ענבל חרמוני, על סרטון של יו"ר ועדת חוקה וטענה כי הוא "גבר אלים", מגיבה סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר: "פשע חמור ואין לעבור עליו בשתיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 17:39 ה באב התשפג

סגנית השר נגד יו"ר ארגון העו"סיות שהאשימה את רוטמן באלימות במשפחה
שמחה רוטמן, דברים חריפים עליו., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר, מגיבה לדליפת ההתכתבות מתוך קבוצה פנימית של עובדות סוציאליות המתנגדות לרפורמה, שם תקפה יו"ר הארגון ענבל חרמוני את חבר הכנסת רוטמן, וכינתה אותו "גבר אלים". ההתכתבות הגיעה לאחר שפורסם סרטון של רוטמן משבוע שעבר בו הוא מתעמת עם חברת הכנסת אפרת רייטן.

"קוראת להדחתה מתפקידה לאלתר"

כאמור, וולדיגר תוקפת את דבריה של חרמוני וכותבת בתגובה לצילום המסך: "נחשפתי להודעה השערורייתית של זו שאמונה על ארגון העו"סים, ארגון מקצועי שאמור להיות א-פוליטי ואני מזועזעת. השפה הבוטה, הפרת כללי האתיקה, והכנסת דעות פוליטיות לתוך עולם הטיפול הוא פשע חמור ואין לעבור עליו בשתיקה" כותבת וולדיגר.

מיכל וולדיגר,

מיכל וולדיגר, קוראת ליו"ר הארגון להתפטר. צילום: Olivier Fitousi/Flash90

עימות בין חברי הכנסת רוטמן ורייטן בוועדת חוקה צילום: ערוץ הכנסת

וולדיגר הוסיפה: "יש פה ירידה שפלה לפסים אישיים. אני קוראת להדחתה מתפקידה לאלתר ובטוחני שרובם של העו"סים, בין אלה התומכים בתיקון מערכת המשפט ובין אלה שלא, מסכימים איתי. גברת חרמוני, השאירי את הארגון ואת העו"סים נקיים משיח חסר אחריות ופוגעני כפי שאת עושה שוב ושוב".

כאמור, בהודעות בקבוצת עובדות סוציאליות, התבטאה יו"ר איגוד העו"סיות בדברים קשים כנגד יו"ר ועדת החוקה רוטמן. במענה לסרטון של רוטמן בוועדת החוקה, כתבה שהוא "גבר אלים" והוסיפה: "ברור לי שגם בבית".