"יש צורך במעקב": ההחלטה של נתניהו בעקבות מצבו הרפואי

בעקבות מצבו הרפואי, הפגישות המדיניות בקפריסין ובטורקיה של ראש הממשלה נתניהו נדחו למועד חדש שטרם ידוע: "יש צורך במעקב של כמה שבועות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/07/23 12:04 ה באב התשפג

"יש צורך במעקב": ההחלטה של נתניהו בעקבות מצבו הרפואי
נתניהו, , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה (מוצאי שבת) הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים "שיבא- תל השומר" והוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים למנוחה בביתו. בתוך כך, מלשכתו של נתניהו נמסר כי הפגישות המדיניות בקפריסין ובטורקיה, שהיו אמורות להתקיים השבוע, נדחו למועד חדש שטרם ידוע. "לאחר הפרוצדורה הרפואית שעבר נתניהו יש צורך במעקב של כמה שבועות, הביקורים המדיניים ידחו", נמסר.

נשיא טורקיה, רג

ייאלץ להמתין. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן צילום: shutterstock

נתניהו עבר בהצלחה השתלת קוצב לב: "מרגיש מצוין"

בתוך כך, פרופ' רועי בינרט מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא ופרופ' איל נוף מנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית בשיבא עדכנו במצבו ומסרו כי נתניהו יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית.

צילום: דוברות שיבא

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למרכז הרפואי שיבא אתמול בשעות הלילה. מכיוון שזיהו במנטר התת עורי שהשתלנו בגופו שבוע קודם לכן, הפרעת קצב זמנית שארעה במהלך מוצאי שבת – זו הסיבה שהזמנו את ראש הממשלה בדחיפות לבית החולים כדי לעבור הליך של קוצב לב. ההשתלה עברה בצורה חלקה ללא כל סיבוכים, הוא לא נמצא במצב מסכן חיים, הוא מרגיש מצוין וחוזר לשגרתו", מסרו הרופאים.