יועץ נתניהו: זאת הסיבה שלא פרסמנו את הדו"ח הרפואי

אחרי האישפוז של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית החולים, שלחה חברת הכנסת נעמה לזימי שאילתה ותהתה מדוע לא פורסם הדו"ח הרפואי של נתניהו - זאת התשובה שקיבלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/07/23 13:19 כט בתמוז התשפג

יועץ נתניהו: זאת הסיבה שלא פרסמנו את הדו"ח הרפואי
נתניהו,, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו חש ברע במהלך סוף השבוע ופונה לאישפוז קצר בבית החולים שיבא תל השומר, אישפוז שהסתיים בהשתלת קוצב לב בגופו. בעקבות האירוע החריג שלחה חברת הכנסת נעמה לזימי שאילתה ללישכתו ודרשה את פרסום הדו"ח הרפואי של ראש הממשלה. 

התשובה של לשכת נתניהו לשאילתה על המצב הרפואי

התשובה של יועץ נתניהו

התשובה של יועץ נתניהו צילום: ללא

יועץ רה"מ נתניהו, נבו כץ, כתב במענה לשאילתה של ח"כ לזימי מדוע לא פורסם הדוח הרפואי של נתניהו כי בשנת 2022 הוא היה ראש אופוזיציה ושנת 2023 עדיין לא נגמרה ולכן טרם פורסם הדו"ח הרפואי. נציין כי נתניהו כן כיהן כראש ממשלה בשנת 2022 ליומיים, וכן כי ניתן לפרסם דו"ח רפואי לפני סיום השנה, כפי שעשה ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד. 

הרופא של נתניהו מסביר על ההליך הרפואי

בבית החולים אמרו בתחילת השבוע כי בליבו של נתניהו הושתל מכשיר מעקב, "ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא והוא ישוחרר לביתו כבר בשעות הקרובות. הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב, שכולן יצאו תקינות לחלוטין". 

"בשום שלב לא אובחנה הפרעה כלשהי בקצב הלב. לצורך המשך מעקב שגרתי החלטנו להשתמש בהולטר תת-עורי, כפי שנהוג,  כדי לאפשר לצוות המקצועי הרפואי הצמוד של ראש הממשלה להמשיך במעקב שוטף".