תיעוד: פעילי ימין אזקו עצמם לביתה של גלי בהרב מיארה

במקביל להפגנות מתנגדי הרפורמה ברחבי הארץ, קבוצה של פעילי ימין ובראשם שפי פז ותום ניסני, הפגינו מול ביתה של היועמ"שית ואזקו עצמם לגדר ביתה. משטרה הגיעה למקום על מנת לפנותם ומאיימת במעצרם | הפעילים טוענים: הושלכו לעברנו ביצים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 08:25 כט בתמוז התשפג

תיעוד: פעילי ימין אזקו עצמם לביתה של גלי בהרב מיארה
שפי פז ותום ניסני בהפגנה מול בית היועמ"שית, צילום: מאיה לוין

הפגנות רבות יירשמו במהלך היום (ג') מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית כאשר בתכנון גם חסימת כבישים ותחנות רכבת. במקביל, מספר פעילי ימין הגיעו הבוקר לביתה של היועמ"שית גלי בהרב מיארה בתל אביב על מנת להפגין. המשטרה שהגיעה למקום, מנסה לפנות את המפגינים, מאיימת במעצרים ואף הזמינה כיבוי אש לפריצת המנעולים.

פעילי הימין אוזקים עצמם לביתה של גלי בהרב מיארה צילום: מאיה לוין

מובילי ההפגנה, פעילי הימין שפי פז ותום ניסני, אזקו את עצמם לגדר הבניין של בהרב מיארה, פעילים נוספים כתבו על הכביש: "כלבת השמירה של מי את?". לטענת המפגינים, במהלך ההפגנה, נזרקו לעברם ביצים מאחד הבניינים בסביבת ההפגנה.

ביצה שהושלכה לעבר המפגינים

ביצה שהושלכה לעבר המפגינים צילום: מאיה לוין

"אם מותר לחסום כניסות לבתים, זה כולל גם אותך, גלי"

שפי פז מהחזית לשחרור דרום תל אביב אמרה: "במשך שנים אנחנו מנהלים בדרום תל אביב מחאה עם מינימום של הפרות סדר ונעצרים על כל שטות. באנו להגיד שנמאס לנו מהאכיפה הבררנית של המשטרה ובית המשפט. ובאותה הזדמנות להציע לתביעה לסגת מכתבי האישום ההזויים שתפרו לנו". תום ניסני הוסיף: "אכיפה בררנית היא פשע. לא אסכים לחיות במדינה בה לאנשים מסוימים מותר ולאחרים אסור. אם מותר לחסום כניסות לבתים במסגרת מחאה, זה כולל גם אותך, גלי".