הניצחון של הח"כ מהליכוד על פעיל השמאל: "החוק בישראל ברור"

נצחון לדני דנון מול פעיל השמאל חגי פרנקו, שהניח גדר התיל מול ביתו של דנון. פרנקו התחייב בבית המשפט שלא להתקרב יותר לביתו ומשפחתו של חבר הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 19:22 כז בתמוז התשפג

הניצחון של הח"כ מהליכוד על פעיל השמאל: "החוק בישראל ברור"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הטרדות ואיומים חוזרים ונשנים פעיל השמאל חגי פרנקל התחייב היום (א') בפני שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, ורד בלוך-שכטמן שלא יפר יותר את החוק, לא יפגין בסמוך לביתו של ח"כ  דני דנון ולא יטריד יותר את בני משפחתו. ההתחייבות של פרנקל באה לאחר צו ההרחקה שהוצא נגדו בשבוע שעבר בעקבות פעילות לא חוקית שנקט במסגרתה ארגן את חסימת ביתו של ח"כ דנון עם גדר תיל. 

ח"כ דני דנון הגיש בשבוע שעבר לבית המשפט בראשון לציון בקשה לצו הרחקה מביתו שברעננה לחגי פרנקל, שיזם את הנחת גדרות התיל שחסמו את פתח ביתו לפני כחודש. השופטת בלוך-שכטמן קיבלה את הבקשה והורתה להרחיק את פרנקל מביתו של דנון ובני משפחתו לשבוע עד קיום דיון שבו תתקבל החלטה סופית בעניין. היום נערך הדיון ובו התחייב פרנקל כי לא ינקוט שוב בפעולות שאינן חוקיות כפי שנהג עד כה.

את פרנקל ייצגו בדיון עורכי הדין: מייסד ארגון השמאל "קריים מיניסטר", עו"ד גונן בן יצחק וחברת הכנסת לשעבר ממפלגת מר"צ, עו"ד גבי לסקי שייצגה בעבר את בני משפחתו של אחד הנאשמים בפיגוע בו נרצחו הרב נחמיה לביא והחייל אהרן בנט.

מפגינה נגד הרפורמה, אתמול

מפגינה נגד הרפורמה, ארכיון: Shir Torem/Flash90

פעיל השמאל חסם את שער ביתו של דנון בגדר תיל וצעק לעבר בנותיו הקטינות

לפי כתב הבקשה המגובה בסרטונים ותמונות נטען שמר חגי פרנקל מרחוב קלאוזנר ברעננה הגיע פעמים רבות לפתח ביתו של דנון בשעות בוקר מוקדמות או מאוחרות מאוד. בין הפעולות שביצע פרנקל בשבועות האחרונים היו חסימת שער ביתו של דנון בגדר תיל, צעקות לעבר בנותיו הקטינות, הפעלת מערכת הגברה ושימוש במגפון בכניסה לביתו של דנון בשעות מוקדמות של הבוקר.

ח"כ דני דנון: "אני בעד חופש המחאה, אבל החוק בישראל ברור וקובע מה מותר לעשות ומה אסור לעשות. משטרת ישראל קבעה היכן מותר והיכן אסור להפגין. מר פרנקל בחר, באופן קבוע, לפעול באופן עברייני ולנסות להטיל אימים על בני ביתי".