מיכאלי במתקפה חסרת תקדים על לפיד: "טינופת, פריבילג"

יו"ר העבודה, מרב מיכאלי תקפה את ראש האופוזיציה, יאיר לפיד לאחר שעלה במקומה להשיב על הצעת החוק לקידום הנשים בישראל של השרה מאי גולן: "שלוש נשים רוצות לדבר והוא דורס אותן. הוא רוצה לרמוס אותי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 12/07/23 22:42 כג בתמוז התשפג

מיכאלי במתקפה חסרת תקדים על לפיד: "טינופת, פריבילג"
צילום: Chaim Goldberg/Flash90Yonatan Sindel/Flash90

עימות חריג באופוזיציה: מליאת הכנסת אישרה היום (ד') בקריאה טרומית את הצעת החוק להפיכת הרשות לקידום מעמד האישה לפוליטית של השרה מאי גולן. שלוש חברות כנסת מהאופוזיציה, ביניהן יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, ביקשו לעלות לבימת הכנסת ולהביע את התנגדותן לחוק, אלא שראש האופוזיציה, יאיר לפיד ביקש ברגע האחרון לדבר ולקבל במקומן את רשות הדיבור.

"לפיד הוא טינופת, שקרן. עוד פעם הגבר החזק, הפריווילג, הלבן עולה לדבר"

על פי פרסום של הכתבת הפוליטית של חדשות 12, דפנה ליאל, מיכאלי תקפה בשיחות פרטיות עם חבריה את לפיד במלים קשות במיוחד. "לפיד הוא טינופת, שקרן. עוד פעם הגבר החזק, הפריווילג, הלבן עולה לדבר. שלוש נשים רוצות לדבר והוא דורס אותן. הוא רוצה לרמוס אותי", אמרה מיכאלי.

מרב מיכאלי במתקפה

מרב מיכאלי במתקפה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתגובה על פרסום דבריה, מסרה יו"ר מפלגת העבודה כי "שלוש נשים שעסוקות שנים במאבק לשוויון מגדרי נאבקו כדי לנאום נגד חוק הרסני לנשים. לפיד עקף את התקנון, וסגר שהוא ינאם במקומנו. על כך זעמתי, ובצדק. את זעמי הבעתי בשיחה פרטית. הטקסטים המצוטטים הם לא המילים שבהן השתמשתי אבל בהחלט נאמרו דברים כעוסים על המעשה הלא קולגיאלי".

לפיד התפוצץ על השר הסרוג: אין בך טיפת דם של יהודי

נזכיר כי במהלך הדיון על חוק ביטול עילת הסבירות במליאה, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד תקף את שר התקשורת, שלמה קרעי. "לא נשאר בך טיפת דם אחת של יהודי טוב, כולך רעל. גוש של רעל בעם ישראל", אמר לפיד לעבר קרעי.