אביר קארה הגיב: "עשיתי טעות" | רוטמן: "הוא לא התכוון לזייף"

לאחר ההמלצה להעמידו לדין בכפוף לשימוע בפרשת ההצבעות הכפולות, מגיב קארה וכותב בטוויטר: "עשיתי טעות והתרעתי עליה באופן מיידי ליו״ר הכנסת, תוך שניות בודדות". שמחה רוטמן התייצב לצידו: "אין הצדקה להחזיק תיק מעל נבחר ציבור במשך זמן רב כל כך"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 12/07/23 13:33 כג בתמוז התשפג

אביר קארה הגיב: "עשיתי טעות" | רוטמן: "הוא לא התכוון לזייף"
קארה, בטוח שיסתיים בלא כלום, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אביר קארה מגיב להחלטה להעמידו לדין בכפוף לשימוע במסגרת פרשת ההצבעות הכפולות בכנסת הקודמת. קארה כותב בטוויטר כי הוא בטוח שהעניין יסתיים ללא כלום: "עם תחילת כהונתי כחבר כנסת, עשיתי טעות והתרעתי עליה באופן מיידי ליו"ר הכנסת, תוך שניות בודדות, כפי שניתן לראות בסרטון, על מנת לתקנה ואכן הספירה תוקנה. לא היה שום ניסיון להצבעה כפולה. נעשתה טעות".

קארה מדגיש כי ישתף פעולה "עם רשויות אכיפת החוק ואין לי ספק כי זה יסתיים בלא כלום". הוא מוסיף וכותב: "ללא קשר, אני מקווה שכל נבחר ציבור שנוכח כי עשה טעות יקח אחריות מלאה על מעשיו ויפעל לתקנם כפי שעשיתי במליאה. כל דבר שקורה בחיים, קורה לטובה. כל אתגר, כל ניסיון. נעשה ובעזרת השם, נצליח. הכל לטובה".

קארה, ההצבעה עלתה ביוקר

קארה, בטוח בחפותו. צילום: Olivier Fitousi/Flash90

מי שהתייצב לצידו של קארנה הוא חבר הכנסת שמחה רוטמן שכתב: "את החקירה היו חייבים לעשות בהקדם. את תוצאותיה אני כמובן לא מכיר. את אביר אני דווקא כן מכיר, ובטוח שהוא לא התכוון לזייף תוצאות של הצבעה. אבל מה שברור מעל לכל ספק, שאין שום הצדקה להחזיק תיק מעל ראש של אדם, ובוודאי נבחר ציבור במשך זמן רב כל כך. אדרוש על כך תשובות בישיבה הבאה".

חשד לעבירות של זיוף בנסיבות מחמירות ומרמה והפרת אמונים

כאמור, מוקדם יותר היום (ד'), המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הודיעה לחבר הכנסתכי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, שוקלת להעמידו לדין, בכפוף לשימוע, בחשד לעבירות של זיוף בנסיבות מחמירות ומרמה והפרת אמונים, וזאת לאחר שקיבלה את המלצת פרקליט המדינה, עמית איסמן בנושא.