חודשים ארוכים של דחייה - מיכאלי לא מכנסת את ועידת מפלגת העבודה

יותר משלושה חודשים עברו מאז בוטל ברגע האחרון כינוס ועידת מפלגת העבודה, אבל יו"ר המפלגה חברת הכנסת מיכאלי עדיין לא כינסה את הוועידה מחדש. גורמים במפלגה זועמים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/07/23 10:28 יז בתמוז התשפג

חודשים ארוכים של דחייה - מיכאלי לא מכנסת את ועידת מפלגת העבודה
מרב מיכאלי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בסוף החורף, אי שם בתאריך ה-26.3 היה אמור להתקיים כינוס של ועידת מפלגת העבודה, על סדר היום: התנגדות מפלגת העבודה לרפורמה במערכת המשפט, אישור ועדה מוניציפלית ועוד, אבל לוח הזמנים של הרפורמה המשפטית אילץ את יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי להודיע על דחיית הכינוס, למתי? עד עכשיו לא ברור.

מירב מיכאלי, העבודה מצטרפת למשא ומתן

מירב מיכאלי, Avshalom Sassoni/Flash90

עד לרגע זה לא קיבלו הפעילים הודעה על תאריך חדש לכינוס הועידה, מאז אותה הודעה בה ניכתב לפעילים: "צירים וצירות יקרים ויקרות, עקב כוונת לוין-רוטמן להמשיך את החקיקה הדורסנית ובניגוד לסיכום המוקדם עם יו"ר הכנסת - הקואליציה החליטה לפתוח את מליאת הכנסת באופן חריג, כמצופה, סיעת העבודה תתייצב גם ביום ראשון הקרוב בכנסת וכינוס ועידת המפלגה יידחה למועד חדש".

"היא מפחדת להיפלט החוצה"

על פי גורמים במפלגה ההשלכות של אי כינוס המפלגה פוגעות בהיערכות של המפלגה לבחירות המוניציפליות שהתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב. הגורמים הוסיפו ואמרו לאתר כיפה כי: "מיכאלי לא רוצה להחיות את מפלגת העבודה כי היא מפחדת להיפלט החוצה. הפחד הזה היה מנת חלקם של יותר מדי מנהיגי עבר שכבר לא איתנו. הפעילים רוצים להיות פעילים ומיכאלי צריכה להבין את זה ולפעול במנהיגות".

מטעם מיכאלי לא נמסרה תגובה.