נציגת הליכוד חשפה: הבטיחו לי ג'וב בתמורה לתמיכה בחוק

סערה בוועדת הפנים של הכנסת, במהלך דיון על חוק טבריה שיאפשר לראש הוועדה הקרואה בעיר להתמודד לראשות העיר, חשפה אשת הליכוד בטבריה כי הבטיחו לה תפקיד אם תסיר מועמדות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/07/23 12:37 יד בתמוז התשפג

נציגת הליכוד חשפה: הבטיחו לי ג'וב בתמורה לתמיכה בחוק
שני אילוז, צילום: נועם מוסקוביץ' דוברות הכנסת

מהומה בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת: עו"ד שני אילוז, מועמדת לראשות עיריית טבריה, אמרה כי הובטחו לה תפקידים אם לא תתמודד על ראשות העירייה ותתמוך בחוק טבריה שנועד בין היתר לאפשר למקורב לדרעי להתמודד על ראשות העיר.

צרחות בכנסת:  "שחיתות"

חברי האופוזיציה זעמו בדיון וטענו: "שחיתות מול העיניים שלנו. מבקשים עצירת חקיקה עד לבירור האירוע". עו"ד תומר רוזנר, יועמ"ש ועדת הפנים והגנת הסביבה, אמר בתגובה לבקשת חברי האופוזיציה לעצור את הדיון: "טענות בדבר שחיתות יש לפנות למשטרה. אנחנו לא רואים השפעה של הדברים שנאמרו על ידי עו"ד אילוז  על המשך הדיון". יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הוסיף: "המועמדת שני אילוז היא עורכת דין, והיא יודעת שאם היא קיבלה הצעות, המקום לברר את זה הוא במשטרה".

ח"כ גלעד קריב אמר בדיון: "אתם, הליכוד, עם סדר יום של ריסוק השלטון המקומי וזה ברור גם מדוע, כי בשנים האחרונות השלטון המקומי מתמודד מולכם. הד.נ.א הפופוליסטי שלכם לא יכול לסבול מוקדי כוח שאתם לא שולטים בהם ולכן אתם מנסים להכניע את השלטון המקומי במדינת ישראל".