בלעדי בכיר בקואליציה במתקפה על עוצמה יהודית: "שפל חדש"

בעקבות הפרסום כי השר וסרלאוף משתף פעולה עם חברת הכנסת יוליה מלינובסקי במטרה לסכל את חוק דחיית הבחירות לרבנות, בכיר בקאוליציה תוקף את עוצמה יהודית: "מפלגה ללא דרך ואג'נדה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/06/23 21:00 ז בתמוז התשפג

בכיר בקואליציה במתקפה על עוצמה יהודית: "שפל חדש"
בן גביר, מסר חד לנתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מפלגה ללא דרך ואג'נדה": היום (ב') פרסמנו כי השר יצחק וסרלאוף ממפלגת עוצמה יהודית נמצא בקשר עם חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו, זאת על מנת לסכל את החוק לדחיית הבחירות לרבנות הראשית בחצי שנה של יו"ר ש"ס, אריה דרעי, דחייה אליה מתנגדים מאוד במפלגת עוצמה יהודית. בעקבות הפרסום, בכיר בקואליציה אומר תוקף בחריפות את מפלגת עוצמה יהודית.

"הפרסום אינו מפתיע", אמר אותו בכיר, "מפלגה ללא דרך, ללא אג'נדה, כאשר המטרה היחידה היא לצעוק אני כאן, חיבור למפלגת השנאה ישראל ביתנו זו כבר "הפתעה" ושפל חדש גם במושגים של מפלגת האין דרך ואין אידיאולוגיה".

שיתוף פעולה חריג נגד החוק של אריה דרעי

נציין כי חברת הכנסת מלינובסקי היא מהבולטות במתנגדים לחוק דחיית הבחירות לרבנות הראשית שנמצא כבר בהכנה לקריאה ראשונה. במקביל, במפלגת עוצמה יהודית מקיימים קמפיין נגד החוק וכבר בישיבת הממשלה הראשונה שעסקה בנושא הצביעו שרי עוצמה יהודית נגד החוק.

יוליה מלינובסקי

יוליה מלינובסקי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

כאמור, פרסמנו כי וסרלאוף יצר קשר עם מלינובסקי במטרה להיעזר באופוזיציה כדי לסכל את החוק. מדובר בצעד חריג במיוחד משום שהחוק זוכה לתמיכה קואליציונית והגיע בעקבות דרישה של יו"ר ש"ס אריה דרעי. השר וסרלאוף אף טרח והגיע אתמול לדיון בוועדת חוקה שעסק בחוק ואמר ליו"ר הוועדה רוטמן: "נניח שצריך לדחות את הבחירות לרבנות בגלל הסמיכות לבחירות המוניציפליות, מה מונע מאיתנו לקיים את הבחירות מיד לאחר הבחירות המוניציפליות בחנוכה".

השר וסרלאוף,

השר וסרלאוף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לפרסום: "מהרגע שיצאנו להגנתה של הציונות הדתית  ונלחמנו כדי למנוע תרגילים, להבנתנו אנשי ש"ס נכנסו לפאניקה ומתדרכים נגדנו. חובתנו למנוע טריקים ושטיקים ברבנות הראשית".