"צער עמוק": הנשיא הגיע לנחם את משפחות הנרצחים

מספר ימים לאחר הפיגוע הקשה בצומת עלי, נשיא המדינה הרצוג הלך לניחום אבלים בבתי משפחות הנרצחים | אחרי הפיגוע צייץ בטוויטר: "עולמות נחרבו, משפחות מתרסקות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/23 14:18 ד בתמוז התשפג

"צער עמוק": הנשיא הגיע לנחם את משפחות הנרצחים
הנשיא הגיע לניחום אבלים בבית משפחות הנרצחים, צילום: ללא

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הגיע היום (ו') לניחום אבלים בבנימין אצל המשפחות הנרצחים בפיגוע בצומת עלי. הנשיא ניחם את המשפחות של עופר פיירמן הי"ד ואלישע אנטמן הי"ד בבתיהם שביישוב עלי יחד עם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ. משם הנשיא הרצוג וראש המועצה גנץ המשיכו לבית משפחת מורדוף שביישוב אחיה לנחם את המשפחה ששכלה את בנם נחמן מורדוף הי"ד. הנשיא הביע צער עמוק בשם על עם ישראל והתרגש לשמוע את הסיפורים אודות הנרצחים.

הנשיא: "הטרור שוב גובה מאיתנו מחיר כבד בדמות נרצחים חפים מפשע"

ביום הפיגוע, שיתף הנשיא ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב: "זה ערב קשה מאד למדינת ישראל. הטרור שוב גובה מאיתנו מחיר כבד בדמות נרצחים חפים מפשע ופצועים חפים מפשע". עוד כתב: "עולמות נחרבו, משפחות מתרסקות. אני מאמין בצה"ל, אני מאמין בשב"כ ובכוחות הבטחון שימצאו את המרצחים והאחראים לפיגוע הנוראי וכי בני העוולה ישלמו את המחיר ויתנו את הדין". 

הנרצחים בפיגוע בעלי

הנרצחים בפיגוע בעלי צילום: באדיבות המשפחות

אלישע אנטמן, הראל מסעוד, נחמן מורדוף ועופר פיירמן הי"ד נרצחו בפיגוע ירי סמוך לעלי כשביום שלישי האחרון, מחבלים ירו מרכב לעבר מסעדה בתחנת דלק בכניסה ליישוב. מלבדם נפצעו עוד ארבעה אזרחים - אדם אחד פצוע באורח קשה, שניים במצב בינוני ועוד אדם פצוע באורח קל. 2 המחבלים שביצעו את הפיגוע נוטרלו וחוסלו - האחד על ידי אזרח, השני על ידי כוחות הביטחון.