הליכוד במתקפה על הח"כ החרדי: מחויבים לשמירת זכויות הלהט"ב

ראש הממשלה נתניהו פרסם הודעת גינוי לדבריו של ח"כ יצחק פינדרוס, שבראיון לתכנית "אנשים" התבטא נגד קהילת הלהט"ב שהיא לדבריו, האויב החמור ביותר של המדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 17:26 ב בתמוז התשפג

הליכוד במתקפה על הח"כ החרדי: מחויבים לשמירת זכויות הלהט"ב
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת יצחק פינדרוס התראיין אתמול לתוכנית "אנשים" בקשת 12, ושם התבטא נגד הקהילה הגאה. לדבריו, מדובר בסכנה הגדולה ביותר עבור מדינת ישראל- יותר מחמאס וחיזבאללה, מכיוון שזוהי עבירה חמורה בתורה שדינה כרת.

דבריו אלו עוררו גל של ביקורת, והזעם ברשתות עבר גם לזירה הפוליטית, כשמטעם ראש הממשלה נמסרה התגובה: "האמירות של חבר הכנסת פינדרוס אינן מקובלות על ראש הממשלה נתניהו ולא משקפות את מדיניות ממשלת ישראל", עוד אמרה נתניהו: "הממשלה בראשות נתניהו מחויבת לשמירה של חירויות הפרט, זכויות הלהט"ב והגנה על זכויות מיעוטים".

אילוסטרציה

אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

"מכבודה של תורה אחבוש כיפה"

בנוסף, מוקדם יותר הבוקר, ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד עלה לדוכן הכנסת כדי להשיב לנציג יהדות התורה, ולצורך כך אף חבש כיפה וציטט מהמקורות. "יש הרבה יותר אנשים במדינה הזו שמדברים לא יפה להורים שלהם, מאשר להט"בים. למה אתם כל כך עסוקים דווקא בהם"?, תהה יו"ר יש עתיד. "מכבודה של תורה אשים כיפה", כך אמר לפיד, חבש כיפה ואז ציטט מספר ויקרא. בהמשך הסביר כי מי שמקלל את אביו ואמו דינו עונש בסקילה ואז תליית הגופה, ולאחר מכן הוסיף, "אני מאוד מקווה שהבנים שלי מקשיבים לזה עכשיו".