הנשיא הרצוג? "איש שמאל"

ברקע השהיית השיחות בבית הנשיא, תוקף שר האוצר ואומר כי הרצוג "לצערי לא מצליח להיות מתווך הוגן". על המחאה: "כולם שם נכנעו לאולמרט, ברק וחלוץ". בנוסף הוא קובע: "הוועדה למינוי שופטים בהרכבה הנוכחי לא תתקיים יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 09:44 א בתמוז התשפג

הנשיא הרצוג? "איש שמאל"
סמוטריץ', נגד הרצוג, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תוקף הבוקר (ג') את נשיא המדינה ומכנה אותו "איש שמאל". את הדברים אומר סמוטריץ' ברקע השהיית השיחות בבית הנשיא והמשבר בין הקואליציה והאופוזציה. עוד אמר סמוטריץ' בראיון ל"קול ברמה" כי "הנשיא פרסם את המתווה שלו בעבר באופן חד צדדי, הוא איש שמאל ולצערי הוא לא מצליח להיות מתווך הוגן".

"אין פרטנר בצד השני"

עוד הוסיף על השיחות ואמר: "באנו בידיים נקיות לבית הנשיא עם נכונות להידברות אמיתית אבל אין פרטנר בצד השני. האופוזיציה מטרתה למסמס את הרפורמה, היא רוצה רק להפיל את הממשלה והמטרה שלה להמשיך את הכאוס ברחובות. כולם שם נכנעו לאולמרט, ברק וחלוץ".

הנשיא הרצוג

הנשיא הרצוג. צילום: חיים צח, לע"מ

סמוטריץ' התייחס בריאיון גם לוועדה למינוי שופטים וקבע כי הוועדה לא תתקיים בהרכבה הנוכחי: "הוועדה למינוי שופטים בהרכבה הנוכחי לא תתקיים יותר, אין תועלת בשופטים שממנים את עצמם בשיטה של חבר מביא חבר".

גנץ: "הרצוג עושה לילות כימים"

מי שהגיב לדברים של סמוטריץ' הוא יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "נשיא המדינה עושה לילות כימים כדי למנוע את הרס הדמוקרטיה, את הקרע בעם וגם את הפגיעה הקשה בכלכלת ישראל. טוב יעשו שרי הממשלה אם יעצרו את הפגיעה הקשה באזרחי ישראל שהם מחוללים בהפיכה המשטרית - במקום להאשים את מי שעושה הכל כדי למנוע אותה".