בחירות לרבנות הראשית

פרסום ראשון פיצוץ בקואליציה: ההחלטה של בן גביר נגד דרעי

בעקבות העימות החריף בין דרעי לבן גביר בישיבת הממשלה, בעוצמה יהודית הודיעו כי הם ימנעו בהצבעה על החוק של ש"ס לדחיית הבחירות לרבנות הראשית בחצי שנה שיגיע היום אל מליאת הכנסת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/06/23 16:57 ל בסיון התשפג

פיצוץ בקואליציה: ההחלטה של בן גביר נגד דרעי
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בן גביר נגד דרעי: בישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול (א'), שרי עוצמה יהודית הצביעו נגד החוק של ש"ס לדחיית הבחירות לרבנות הראשית בחצי שנה. החוק עצמו אושר בישיבה, אך עימות חריף נרשם   בין שניים מבכירי הקואליציה, יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי ויו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר

על פי פרסום ראשון של "חדשות כיפה", בעוצמה יהודית הודיעו היום כי הם ימנעו בהצבעה על החוק של ש"ס לדחיית הבחירות לרבנות הראשית שיגיע עוד היום אל מליאת הכנסת. 

פיצוץ בצמרת הקואליציה: "השר הכושל ביותר בממשלה"

בעקבות העימות בין בן גביר לדרעי בישיבת הממשלה אתמול, גורמים בש"ס אמרו אתמול בשיחה עם "חדשות כיפה" כי "אנחנו מגיעים לבחירות לרבנות עם ידיים נקיות עם ייצוג לכלל הזרמים הדתיים והחרדים בגוף הבוחר, לא ברור מהיכן הגיע בן גביר האיש שמחליף אג'נדה כל דקה פעם רפורמה, פעם משמר לאומי וכעת הרבנות הראשית".

מפלגת ש"ס, אירוע משעשע

מפלגת ש"ס, אירוע משעשע צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בנוסף, בכיר בש"ס הוסיף ואמר לעמית סגל כי בן גביר הוא "השר הכושל ביותר בממשלה", והוסיף כי "מפלגת עוצמה יהודית הינה החולייה החלשה בהנהגת המדינה". בכירים בעוצמה תוקפו חזרה ואמרו לדפנה ליאל: "הדיל של דרעי עם השמאל ברור לכולם, תמיכה באלהרר בתמורה להסכמת השמאל לחוק דרעי במסגרת המו"מ".