המינוי החדש של מאי גולן: זו המנכ"לית שנבחרה

מאי גולן הודיעה על מינויה של מירב שטרן כמנכ"לית המשרד לקידום מעמד האישה - האישה השנייה שמונתה לתפקיד הבכיר בממשלה הנוכחית | "אין גאה ממני להביא למינוי אישה שעוסקת שנים במתן סיוע לנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 16:33 כט בסיון התשפג

המינוי החדש של מאי גולן: זו המנכ"לית שנבחרה
מאי גולן, צילום: עמיאל ירחי

מירב שטרן נבחרה כמנכ"לית המשרד לקידום מעמד האישה, כך הודיעה היום (א') השרהמאי גולן. בכך היא תהפוך למנכל"ית האישה הראשונה במשרד זה, והשנייה בממשלה בכלל. שטרן, בת 47, היא יזמית שהקימה מגוון של ארגוני סיוע לעסקים, ביניהם- "היהלום העיסקי", "עצמאית" ו-"כוראוגרפיה עסקית".

"מהיכרותי האישית רבת השנים עם מירב, אין גאה ממני להביא למינוי אישה שעוסקת שנים במתן סיוע לנשים, קידום נשים והעצמתן", אמרה השרה גולן עם ההחלטה על מינויה, שהתקבלה בהצבעה בה זכתה ברוב קולות. "אין לי ספק כי היא אשת ביצוע מעולה ואני צופה לה גדולות ונצורות. בהצלחה רבה מירב", איחלה. 

החלטת ממשלה: קידום חוק האיזוק האלקטרוני

החלטת ממשלה נוספת הנוגעת למשרד לקידום מעמד האישה שהתקבלה היום בישיבת הממשלה היא קידום את חוק האיזוק האלקטרוני (חוק הפיקוח הטכנולוגי). "חוק שמטרתו להביא סל כלים שלם שימנע אלימות במשפחה וישמור על ביטחונן האישי של נשים בצורה המירבית", אמרה גולן. 

הפגנה בעד איזוק אלקטרוני

הפגנה בעד איזוק אלקטרוני צילום: Miriam Alster/Flash90

תודה לרה"מ - מר בנימין נתניהו, לשר לביטחון לאומי - איתמר בן גביר, לשר הרווחה - יעקב מרגי ולשר המשפטים - יריב לוין על ההירתמות למען המטרה לקידום הצעת חוק חשובה זו", הוסיפה ואמרה. "כמו כן, תודה לשרים: סטרוק, אקוניס, זוהר, ברקת, כהן, גולדקנופף וארבל על ההירתמות הבלתי מובנת מאליה בסיוע תקציבי לחוק".