גדי איזנקוט מודיע: אם זה יקרה נצטרף לממשלה

הרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת גדי איזנקוט מהמחנה הממלכתי נשאל אם הוא יצטרף בעתיד לממשלה בראשות נתניהו, במקום לשלול את האפשרות איזנקוט הפתיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 12:11 כד בסיון התשפג

גדי איזנקוט מודיע: אם זה יקרה נצטרף לממשלה
גדי איזנקוט, צילום: פלאש 90

המחנה הממלכתי יצטרפו לממשלת נתניהו? למרות שיו"ר המפלגה בני גנץ מכחיש אפשרות כזאת, חבר מפלגתו גדי איזנקוט חושף הבוקר (ג') תרחיש בו ייתכן ונראה שו ממשלה בה חברים גם ראש הממשלה נתניהו וגם גנץ.

איזנקוט חושף: אם זה יקרה נצטרף לממשלה

איזנקוט נשאל בראיון לגלי צה"ל האם המחנה הממלכתי תשקול להצטרף לממשלה, איזנקוט ענה: "כרגע אני לא רואה שום סיבה הגיונית לעשות את זה, אבל אם תיווצר מציאות ביטחונית חמורה אז זה  יגבור על כל השיקולים האחרים".

נתניהו וגנץ: שוויון בסקרים

נתניהו וגנץ: שוב ישתפו פעולה? צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

על הסכמות אפשריות בבית הנשיא והסיכוי של הליכוד לעמוד בהסכמות שיושגו: "כולם למודי ניסיון, אני מקווה מאוד שיהיו ביטחונות - שאם יושגו הסכמות בבית הנשיא הן יגובו גם באמירות ובהתחייבויות, בתקווה שהם יעמדו בהסכמים".

יו"ר מפלגתו בני גנץ אמר אמש על הסכמות אפשריות: "אנחנו עומדים בפני רגע מכריע ביום רביעי, ודווקא נוכח הלחצים שמופעלים על נתניהו אני מבקש להגיד לו ולחברי הקואליציה בצורה הברורה ביותר: המחנה הממלכתי לא תהסס להגיע להסכמות אם הן יעמדו בעקרונות שהצבנו. שום שיקול פוליטי לא יעמוד ביננו לבין מה שנכון למדינת ישראל".