קרעי תוקף את ליברמן וההצעה שלו: "איש חסר תוחלת וחסר תועלת"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס שר התקשורת להצעה של יו"ר ישראל ביתנו ל"הקמת קואליציה ציונית וליברלית עם סדר יום ברור- כינון חוקה והפרדה בין דת ומדינה", ואמר: "אף אחד מאיתנו לא רוצה לשבת איתו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/06/23 11:05 כב בסיון התשפג

קרעי תוקף את ליברמן וההצעה שלו: "איש חסר תוחלת וחסר תועלת"
השר שלמה קרעי | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הצהיר אמש כי למרות חילוקי הדעות שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא מוכן לשבת יחד איתו ועם הליכוד בקואליציה "ציונית וליברלית" אך ללא המפלגות הדתיות. הבוקר (א'), שר התקשורת שלמה קרעי השיב להצעה של ליברמן. 

"חסר תוחלת וחסר תועלת"

"כל המשחקים שלו וכל ההצגות שלו, אף אחד מאיתנו לא רוצה לשבת איתו אף אחד לא ישים את החרדים בצד בשביל איש כל כך חסר תוחלת וחסר תועלת כמוהו", הודיע קרעי בפתח ישיבת הממשלה. "שישב באופוזיציה, זה המקום שראוי לו". 

"אפעל בכל הכוח למען הקמת קואליציה ציונית וליברלית"

ליברמן כתב אמש: "נכון שאני לא מאמין לאף מילה של נתניהו, אבל אין פה ויכוח פרסונלי או פסילה אישית. אמרתי אינספור פעמים שמדינת ישראל כרגע זקוקה לקואליציה ציוניות וליברלית, כולל תנועת הליכוד וללא המפלגות החרדיות והמשיחיות. במידה ונתניהו יהיה מוכן להיפרד מהשותפים 'הטבעיים' שלו, אפעל בכל הכוח למען הקמת קואליציה ציונית וליברלית עם סדר יום ברור- כינון חוקה והפרדה בין דת ומדינה".