בלעדי יוליה מלינובסקי חושפת: קיבלתי הצעה יוקרתית מבכיר בקואליציה

בשיא המשבר באופוזיציה סביב בחירת הנציגה לוועדה לבחירת שופטים, פנה בכיר בקואליציה לחברת הכנסת יוליה מלינובסקי עם הצעה מפתיעה: תגישי מועמדות ונתמוך בך

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/06/23 14:38 יט בסיון התשפג

יוליה מלינובסקי חושפת: קיבלתי הצעה יוקרתית מבכיר בקואליציה
יוליה מלינובסקי, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הבחירות לוועדה לבחירת שופטים מייצרות לא מעט מתיחות בכנסת, וגם בתוך האופוזיציה הרוחות סערו סביב הוויכוח: מי תהיה נציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים. לא מעט גורמים בקואליציה נהנו מהקרב שפילג את האופוזיציה, ואחד מהם לקח את ההזדמנות לפילוג צעד אחד קדימה. 

בשיחה עם "חדשות כיפה" מספרת חברת הכנסת יוליה מלינובסקי כי לאחרונה פנה אליה בכיר בקואליציה המעורה בהליך בחירת נציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים עם הצעה מפתיעה. הבכיר הציע למלינובסקי להגיש את מועמדותה לוועדה לבחירת שופטים, במקביל לנציגות של יש עתיד, המחנה הממלכתי והעבודה. 

התשובה של יוליה מלינובסקי לבכיר בקואליציה

על פי מלינובסקי, הבכיר שפנה אליה אף הבטיח לגייס עבורה תמיכה בקואליציה בבחירות החשאיות. מלינובסקי השיבה להצעה בשלילה וסירבה לשתף פעולה עם הקואליציה. בכל מקרה, באופוזיציה הגיעו אמש להסכמות וקארין אלהרר נותרה המועמדת המוסכמת של האופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים. 

קארין אלהרר

קארין אלהרר - המועמדת המוסכמת. צילום: יש עתיד

הצעת הקואליציה למלינובסקי נועדה לגרום לסכסוך חריף באופוזיציה ואולי אף לאפשר לקואליציה למנות שני נציגים בוועדה לבחירת שופטים, תרחיש ממנו חוששים באופוזיציה ובליכוד מסרבים לומר אם אכן כך ינהגו, ומתכוונים לפרסם את החלטתם בנושא רק בשבוע הבא.