צפו: משעשע: הח"כ החרדי נכנס בטעות לכנס למען להט"ב

במהלך כינוסה של שדולת הקהילה הגאה בכנסת, הופתעו הנוכחים כאשר לחדר נכנס יו"ר וועדת הכלכלה, חבר הכנסת יוסי טייב מש"ס שקיבלו אותו במחיאות כפיים. בהמשך התברר, הוא חשב שהוא נכנס לשדולת ההשכלה הגבוהה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 18:27 יז בסיון התשפג

משעשע: הח"כ החרדי נכנס בטעות לכנס למען להט"ב
מפלגת ש"ס, אירוע משעשע, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משעשע: במהלך יום הדיונים שנערך היום (ג') בכנסת, נערכו מספר דיונים מיוחדים ובינהם דיון על צרכי הקהילה הגאה. לאחר הדיון, התכנסה גם שדולת הקהילה הגאה שהקימו חברי הכנסת מירב כהן ויוראי להב הרצנו. במהלך כינוס השדולה, הופתעו חברי הכנסת לאחר כניסתו של חבר הכנסת מש"ס, יוסי טייב לוועדה.

צפו באירוע המשעשע צילום: ערוץ הכנסת

הנוכחים קיבלו את טייב במחיאות כפיים

הנוכחים קיבלו את טייב במחיאות כפיים כשחבר הכנסת הרצנו הציג אותו לנוכחים: "מכבד אותנו בנוכחותו חבר הכנסת יוסי טייב מש"ס, יוסי תודה רבה שאתה מגיע, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת שגם אירחה היום דיון, תודה רבה שאתה איתנו". לאחר מכן נשאר טייב אם הוא רוצה לומר משהו, אך האחרון סירב בנימוס, חברת הכנסת נעמה לזימי הוסיפה: "תודה יוסי". בהמשך דיווח העיתונאי עמית סגל כי טייב נכנס לשדולה בטעות כשחיפש את שדולת ההשכלה הגבוהה.

חבר הכנסת טייב, הוועדה הלא נכונה

חבר הכנסת טייב, הוועדה הלא נכונה צילום: CC BY-SA 4.0 wikipedia ארז מיימון

הישיבה המיוחדת בוועדת החינוך של הכנסת

את הישיבה שהתקיימה היום (ג') בוועדת החינוך של הכנסת בנושא מניעת פגיעה בילדים על הקשת הלהט"בית, לציון יום הקהילה הגאה, הוביל חבר הכנסת משה קינלי טור פז ממפלגת יש עתיד. היו"ר הקבוע של הוועדה, חבר הכנסת יוסף טייב מש"ס, נעדר מהאירוע. 

"הצטערתי מאד שבדיון לא השתתפו ח"כים ממפלגות חרדיות ודתיות", אמר טור פז. "יש להט"ב גם בחברה הדתית וגם בחברה החרדית והתעלמות לא תשנה את המציאות". לדבריו, לא רק שיש להט"בים בחברות הללו אלא שהם גם מקבלים אפס תקציב ואפס קשב לנושא הזה, ומדובר בדיני נפשות". עוד הוסיף, "קולם של הילדים ההומואים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרים במערכת החינוך הדתית והחרדית חייב להישמע".