אחרי שאיחל לנתניהו לסבול בגיהנום - ליברמן מחדד: "לא נאמר סתם"

לאחר האמירה הקשה הבוקר ומתקפת הליכוד בתגובה, מסביר ליברמן את האמירה החריפה לפיה "מגיע לנתניהו לסבול בגיהנום": "עמדנו בפני פריצת דרך היסטורית, נתניהו הוביל מהלך של הנצחת העוני והבורות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 17:43 א בסיון התשפג

אחרי שאיחל לנתניהו לסבול בגיהנום - ליברמן מחדד: "לא נאמר סתם"
ליברמן, עומד מאחורי האמירה הקשה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגיב לאמירה הקשה: הבוקר, עורר שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן סערה, כאשר אמר בתוכנית הבוקר של ערוץ 12 כי "מגיע לנתניהו לסבול יום יום בגיהנום". לאחר שאמירתו החריגה זכתה למבול של ביקורות, מסביר ליברמן בעמוד הטוויטר שלו בדיוק למה התכוון ולא לוקח את דבריו בחזרה: "חשוב לי להדגיש, הדברים לא נאמרו סתם".

"חשוב לי להדגיש, הדברים לא נאמרו סתם"

"לאחר הריאיון שקיימתי הבוקר, בו אמרתי שלנתניהו מגיע לסבול בגיהנום מדי יום ביומו" מסביר ליברמן, "קיבלתי מאות תגובות. חשוב לי להדגיש, הדברים לא נאמרו סתם" הוא כותב. ליברמן מסביר כי הדברים כוונו בעיקר סביב הקצבאות לחרדים, שלטענתו לוקחים את הציבור הזה שנים אחורה: "בממשלה הקודמת עמדנו בפני פריצת דרך היסטורית בה היינו אמורים להכניס כמות גדולה מאוד של תלמידים מהמגזר החרדי למערכת חינוך שמלמדת לימודי ליבה בהיקף מלא".

נתניהו, בליכוד תקפו את ליברמן בחזרה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"פוגע בראש ובראשונה בעתידם של אותם ילדים"

"הייתי מוכן להשקיע במהלך זה תקציבים רבים, מכיוון שזה היה מהווה שלב ראשון בדרך להקניית השכלה שתאפשר לאותם תלמידים להשתלב באקדמיה, ובהמשך גם לרכוש מקצוע, ובכך לעמוד על הרגליים בזכות עצמם, בלי להזדקק לקצבאות ונדבות" הוא כותב. "אך לצערי, כאשר נתניהו שמע על כך, הוא מיד בא לאותם רבנים שהסכימו להכנסת לימודי הליבה בפיקוח למוסדות החינוך והציע להם לקבל את אותה תוספת תקציבית ללא לימודי ליבה ועל ידי כך הוביל מהלך של הנצחת העוני והבורות בקרב אותו ציבור" הוא מוסיף.

"איווט ליברמן הוא מומחה ידוע לענייני גיהינם"

"מהלך זה של נתניהו" מסיים ליברמן, "פוגע בראש ובראשונה בעתידם של אותם ילדים ופוגע במדינה כולה. לכן, אין בכוונתי לשכוח או לסלוח. ברגע שנחזור לשלטון אפעל לכך שבתי הספר ומוסדות הלימוד שאינם מלמדים לימודי ליבה לא יקבלו אגורה אחת".

בתוך כך, בליכוד תקפו בחזרה את ליברמן ומסרו כי "כל יום שבו המסית הלאומי ליברמן מתייבש באופוזיציה הוא גן עדן". שר התקשורת, שלמה קרעי תקף בעמוד הטוויטר שלו את ליברמן וציין כי הגימטריה לשמו שווה למילה "השטן". "איווט ליברמן הוא מומחה ידוע לענייני גיהינם שהרי 'איווט ליברמן' = 364 = 'השטן'. עפר לפיך מר ליברמן".