ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "מגיע לו לסבול בגיהינום יום יום"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו בעקבות התקציב שהממשלה מקדמת: "האיש מוכן למכור את כל הערכים בתמורה לשלטון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 08:34 א בסיון התשפג

ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "מגיע לו לסבול בגיהינום יום יום"
ליברמן. עוד מתווה, צילום: ללא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מנהל בימים האחרונים שיחות עם שותפיו בקואוליציה, עוצמה יהודית ואגודת ישראל במטרה להעביר את תקציב המדינה בקלות השבוע. בתוך כך, יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר לשעבר, אביגדור ליברמן תקף היום (א') בחריפות את ראש הממשלה ב"חדשות הבוקר" בקשת 12 וטען כי מדובר בתקציב "הכי מגזרי" מאז קום המדינה.

"אני הסכמתי לתת הרבה מאוד כספים - בתמורה ללימודי ליבה. מה שעשה נתניהו, ועל זה מגיע לו לסבול בגיהינום יום-יום, זה לקח את אותם אנשים ואמר: 'אני נותן לכם את אותם כספים בלי ללמוד לימודי ליבה. אני רוצה להשאיר אתכם בעוני, בלי השכלה, שתסבלו'. האיש מוכן למכור את כל הערכים בתמורה לשלטון", אמר ליברמן.

נתניהו ובן גביר |

נתניהו ובן גביר | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"זה התקציב הכי מגזרי מאז קום המדינה"

לטענתו של יו"ר ישראל ביתנו, נתניהו מונע מילדי ישראל ללמוד לימודי ליבה. "אני הסכמתי לתת 6,000 שקלים פר תלמיד לשנה תמורת לימודי ליבה בהיקף מלא. מיד נתניהו התייצב אל אותם אנשים ואמר: 'לא צריך ללמוד לימודי ליבה, תקבלו את אותו כסף'. זה שנתניהו מנע מילדי ישראל ללמוד לימודי ליבה, זה דבר בלתי נסבל ובלתי נסלח".

השר יצחק גולדקנופף |

השר יצחק גולדקנופף | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ליברמן העריך כי בסוף נתניהו ייכנע ללחצים של עוצמה יהודית ואגודת ישראל. "ההערכה שלי - יקנו את גולדקנופף ואת בן גביר, ייתנו להם כספים בדלת האחורית במשך השנה. ימצאו את המקורות וייתנו את הכספים. אני הבאתי תקציב לטובת אזרחי ישראל, פה התקציב לטובת המגזרים הרלוונטיים. זה התקציב הכי מגזרי מאז קום המדינה".