"אני מעדיפה שתשתקי": העימות בין חברות הכנסת טלי גוטליב וקטי שטרית

במהלך ישיבת סיעת הליכוד, עלה לדיון נושא הרפורמה המשפטית והשיחות אצל הנשיא. שטרית אמרה כי הדיבורים על מות הרפורמה מזיקים, גוטליב נזעקה: "את חושבת שבנימוס תובילי את עם ישראל לטוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 08:53 כה באייר התשפג

"אני מעדיפה שתשתקי": העימות בין חברות הכנסת טלי גוטליב וקטי שטרית
טלי גוטליב, תקפה את שטרית, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עימות בישיבת הסיעה: במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד אתמול (ב') התעורר דיון הנוגע לרפורמה המשפטית. בהקלטות שדלפו מהישיבה ל"חדשות 12", נשמע עימות קולני בין חברות הכנסת קטי שטרית וטלי גוטליב שאמרה לחברתה לסיעה: "הגברת לא מייצגת אותי, אין לך שום השכלה".

בתחילה, דיברה חברת הכנסת שטרית ואמרה על פעילות צוות המשא ומתן של הליכוד כי "אנחנו עושים שם עבודת קודש, אנחנו לא מדברים על זה הרבה ומאוד מפריע לנו שרבים מכם או מי שאומר בראיונות שהרפורמה מתה, זה הדבר הכי הכי גרוע". חברת הכנסת גוטליב השיבה: "הפסדנו, יצחק עמית יהיה נשיא העליון".

"אין לך שום השכלה משפטית, אין לך שום ידע"

"אני מעדיפה שתשתקי עכשיו" תקפה שטרית, "זו רשות הדיבור שלי וזה פוגע", גוטליב תקפה את שטרית חזרה ואמרה: "לא אשתוק, אנחנו הפסדנו, הגברת לא מייצגת אותי, אין לך שום השכלה משפטית, אין לך שום ידע, את יושבת שם בנימוס ובנימוס לא תובילי את עם ישראל לשום מקום".

קטי שטרית

קטי שטרית, "הדיבורים האלה פוגעים". צילום: ללא

בהמשך, תקפה גוטליב גם את הכוונה למנות את הוועדה לבחירת שופטים במתכונתה הנוכחית ולגרום לכך שהשופט יצחק עמית ימונה לנשיא בית המשפט העליון: "אתם צריכים להבין מי זה יצחק עמית, אנחנו ממשלת ימין והיה כאן צוהר חשוב מאוד למנוע את מינויו על דרך שינוי הוועדה לבחירת שופטים" אמרה גוטליב וסיימה: "נשיא בית המשפט העליון זה קודם כל סמל" כך בהקלטה שהודלפה.