"בחינם": ההנחיה של סילמן בעקבות המצב הביטחוני

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, הנחתה על פתיחת הגנים הלאומיים ושמורות הטבע ללא תשלום לתושבי העוטף: "מזמינה אתכם לנצל את מזג האוויר ולהתאוורר בסוף השבוע הקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 11:24 כ באייר התשפג

"בחינם": ההנחיה של סילמן בעקבות המצב הביטחוני
עידית סילמן, צילום: Shir Torem/Flash90

על רקע מבצע "מגן וחץ" בעזה וההיערכות הביטחונית לסבב ממושך יותר של לחימה, השרה להגנת הסביבה והממונה על רשות הטבע והגנים עידית סילמן, הנחתה היום (ה') על פתיחת הגנים הלאומיים ושמורות הטבע ללא תשלום כולל חניוני הלילה לתושבי עוטף עזה בטווח של 40 ק"מ מהרצועה החל מהיום ובכל סוף השבוע הקרוב. הכניסה בהצגת תעודת זהות, בכפוף לרישום מראש באתר ועל בסיס מקום פנוי.

"כולנו יחד מחבקים את התושבים הגיבורים בדרום. אני מזמינה אותם לנצל את מזג האויר ולהתאוורר בסוף השבוע הקרוב בקמפינג משפחתי וכיפי באחד מאתרי הטבע הפרוסים ברחבי הארץ", אמרה השרה סילמן.

יעלים בשמורת הטבע עין גדי

יעלים בשמורת הטבע עין גדי צילום: יניב כהן, רשות הטבע והגנים

נזכיר כי ארגונים רבים, ביניהם מוזיאונים, מוסדות תרבות, תיאטראות ועיריות הביעו סולידריות ופתחו שירותים והופעות חינמיות עבור תושבי העוטף ביום שלישי האחרון. כמו כן,  איגוד ערים כינרת הזמין את המשפחות מהדרום לבלות ב- 12 חופי איגוד ערים כינרת השקטים, ללא תשלום עבור החניה בחניוני הרכב של האיגוד. 

נתניהו לראשי הרשויות בדרום: "נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה"

נזכיר כי אתמול, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם ראשי רשויות בדרום ועדכן אותם במצב הביטחוני ועל האפשרות כי המערכה תתרחב. "נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה ומהלומות קשות נגד עזה", אמר נתניהו לראשי הרשויות.