גלנט תקף את בן גביר: ראית פחות גופות מחבלים ממני

לאחר שהשר לביטחון פנים הודיע כי יחרים את ישיבת הממשלה בשל שחרור גופות מחבלים, שר הביטחון הגיב בישיבה וטען כי אינו מתרגש, ואמר: "הם ראו פחות גופות מחבלים ממני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 15:42 טז באייר התשפג | עודכן בתאריך 07/05/23 16:46

גלנט תקף את בן גביר: ראית פחות גופות מחבלים ממני
שר החינוך יואב גלנט, צילום: פלאש 90

שר הביטחון, יואב גלנט, הגיב היום (א') במהלך ישיבת הממשלה, להחלטת השר בן גביר ושרי עוצמה יהודית שלא להגיע לישיבה שהתקיימה הבוקר, ותקף את גלנט על המדיניות הביטחונית שלו. לדברי גלנט: "אני לא מתרגש משר או שרה שתוקפים אותי, הם ראו פחות גופות מחבלים ממני", עוד אמר השר: "זה לא נכס שמשפיע על ארגוני הטרור, זה לא מעניין אותם".

בן גביר האשים: "ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם"

במקום להשתתף בישיבת הממשלה, החליט בן גביר לבקר במטה הימ"מ את מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן. השר תקף את שר הביטחון וראש הממשלה על המדיניות הביטחונית שלהם, על החזרת גופות מחבלים ועל שחרור העצור הירדני. "גם בימים האחרונים ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד" לדבריו: "זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה. המדיניות חייבת להשתנות, הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא. קיבלנו מנדט מהציבור לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות".

בן גביר

בן גביר צילום: Sraya Diamant/Flash90

זו אינה הפעם הראשונה בה השר לביטחון פנים מחרים ישיבות ממשלה בשל התנגדותו למדיניותה הביטחונית, גם בשבוע שעבר, בעקבות התגובה "הרפה" של הממשלה למטח הרקטות שנורה לעבר ישראל, בן גביר וחברי סיעתו החליטו שלא להגיע לישיבות המליאה ולהצבעות בכנסת, ולפתוח לשכות בשדרות.

"אני מתחייב להמשיך לתת לכם את כל הכלים"

בביקור במטה הימ"מ אמר השר בן גביר ללוחמים כי, "אתם הגיבורים של כל אזרחי מדינת ישראל. פעם אחר פעם אתם מביאים נחת לכולנו, בחיסול המחבלים ובפעולות נחושות ויעילות". עוד הוסיף, "אתם מביאים נחת למשפחות שכולות שיודעות שרוצחי יקיריהם כבר לא בינינו ואתם מביאים נחת למאות ישראלים שאפילו לא יודעים שהם חבים לכם את חייכם".