החרם על אנג'ל מגפת השמנה בישראל? ח"כ התבדח - כך החרדים מתמודדים

חבר הכנסת סימון דוידסון מיש עתיד כי מדינת ישראל מצויה במגפת השמנה  בעייתית, "אנחנו במקום הראשון, שני שלישי, בנושאים הכי גורליים לעתיד ילדינו" | בתגובה אמר ח"כ פינדרוס: "החרדים עכשיו מתמודדים עם זה, הפסיקו לאכול אנג'ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 17:29 טז באייר התשפג

מגפת השמנה בישראל? ח"כ התבדח - כך החרדים מתמודדים
יצחק פינדרוס, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך דיון על ההשמנה בישראל, אמר חבר הכנסת סימון דוידסון מיש עתיד כי מדינת ישראל מצויה במגפת השמנה  בעייתית, חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה התבדח ואמר כי המגזר החרדי פתר את הבעיה - באמצעות החרם על אנג'ל. כזכור, בחברה החרדית יצאה קריאה להחרים את מוצרי המאפייה בשל השתתפותו של ראש הדירקטוריון בהפגנה מול ביתו של גדול הרבנים החרדי, הרב אדלשטיין.

 "אנחנו לא עולם שלישי אנחנו עולם עשירי, יותר גרום מצ'צ'ניה, יותר גרועים ממדינות שבאמת לאנשים אין כסף ללכת ולקנות לחם וחלב" פתח ואמר ח"כ דוידסון. לדבריו, "כמו שציינתי מדינת ישראל בנושא סכרת, השמנה וקטיעת איברים בצמרת מדינות העולם".

החרדים עכשיו מתמודדים עם זה, הפסיקו לאכול אנג'ל

חבר הכנסת פירט, "בנושא של בהשמנת ילדים אנחנו במקום השלישי, קטיעת איברים, בגלל מחלות סכרת אנחנו במקום ראשון בעולם, חולי סכרת - אנחנו במקום שני בעולם. אנחנו בפודיום. אנחנו במקום הראשון, שני שלישי, בנושאים הכי גורליים לעתיד ילדינו ואנשים אחרים שמתבגרים", בתגובה לדבריו אמר ח"כ פינדרוס: "סימון, הספורט חשוב, אבל החרדים עכשיו מתמודדים עם זה, הפסיקו לאכול אנג'ל אז תרד ההשמנה שם".

תיכנס לרשימה השחורה? מאפיית אנגל

תיכנס לרשימה השחורה? מאפיית אנגל צילום: פלאש 90. אביר סולטן