בליכוד מאיימים: עוצמה יהודית תיענש

לאחר שלא הוזמן להשתתף בדיונים הביטחוניים, בן גביר הנחה את מפלגתו להחרים את פעילות הכנסת- ובליכוד נמאס. גורמים בכירים מתוך הליכוד איימו: "אפשר למנוע העלאת חוקים שלהם או שראש הממשלה ידחה החלטות ממשלה שבן גביר ידרוש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/05/23 16:31 יג באייר התשפג

בליכוד מאיימים: עוצמה יהודית תיענש
השר בן גביר, , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר הודיע אתמול כי מפלגתו לא תגיע להצבעות במליאת הכנסת והנחה להחרים את הדיונים בוועדות, זאת כביקורת על ה"תגובה הרפה", לטענתו, של הדרג המדיני לירי הרקטות לכיוון ישראל, ועל כך שלא אפשרו לו להשתתף בדיונים הביטחוניים. חבריו לקואליציה לא ראו את הצעדים הללו בעין יפה, והיום (ה') גורמים בכירים בליכוד מסרו לחדשות כיפה כי הוא כלל לא אמור היה להיות בדיונים האלה, והזהירו: "יהיה עונש".

"הוא לא מבין איפה הוא נמצא, הוא חושב שהוא עדיין בקמפיין"

גורמים בכירים בליכוד אמרו לחדשות כיפה כי, "בן גביר מנסה להפעיל שרירים בגלל המצב שלו בסקרים. אבל זה לא עובד ככה ואי אפשר כל פעם לעשות שביתות". בנוסף נאמר כי תפקידו לא מחייב השתתפות בדיונים ביטחוניים: "הוא עצבני שהוא לא שותף לדיונים והחלטות, אבל בפועל שר בטחון פנים לא אמור להיות בדיונים כאלה".

עוד תקפו הגורמים: "הוא לא מבין איפה הוא נמצא, הוא חושב שהוא עדיין בקמפיין", והוסיפו אזהרה, "יהיה עונש לעוצמה יהודית על המהלך הזה, אפשר למנוע העלאת חוקים שלהם או שראש הממשלה ידחה החלטות ממשלה שבן גביר ידרוש".

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: כיפה

"אם אתה לא רוצה ממשלת ימין מלא מלא אתה מוזמן לשלוח אותנו הביתה"

כזכור, בן גביר אמר אמש על המצב הקואליציוני: "ראש הממשלה, אם אתה לא רוצה עוצמה יהודית בממשלה - אתה מוזמן לפטר אותנו. כי אם אתה לא רוצה ממשלת ימין מלא מלא אתה מוזמן לשלוח אותנו הביתה", השר הכריז כי, "אני מודיע כאן שאנחנו עוצמה יהודית לא נגיע להצבעות בכנסת עד אשר ראש הממשלה יבין שהמטרה של הממשלה הזאת זו ממשלת ימין מלא-מלא, אני השר לביטחון לאומי חובתי להיות שותף בדיונים ביטחוניים".