בכיר בליכוד בביקורת: "אנחנו מזמינים את הסבב הבא"

דני דנון תקף את הממשלה על כך שאינה מייצרת מספיק הרתעה: "כדי לשקם את ההרתעה היינו צריכים לקום הבוקר ולשמוע כמה מחבלים חוסלו הלילה בתקיפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 09:06 יב באייר התשפג

בכיר בליכוד בביקורת: "אנחנו מזמינים את הסבב הבא"
דני דנון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עקב ירי של כ- 100רקטות מהגדה לעבר יישובי העוטף, שדרות ואף אשקלון, אתמול בלילה צה"ל תקף בעזה, והופצצו מספר מוקדים - ביניהם מחסני אמל"ח, מפעלים ומנהרת טרור. הבוקר, צה"ל הודיע על חזרה לשגרה. כתוצאה מכך צפה ביקורת על המדיניות הביטחונית של הצבא, בין השאר מטעם ראש עיריית שדרות שהאשים: "המחבלים יורים על מנת להרוג והם לא משלמים שום מחיר. המושג של חיסול מחבלים יצא מהלקסיקון של הנהגת מדינת ישראל".

תקיפת צה"ל בעזה

תקיפת צה"ל בעזה צילום: Rahim Khatib/Flash90

דני דנון תקף: "ככה לא בונים הרתעה"

בתוך כך, גם חבר הכנסת מהליכוד, דני דנון, תקף היום (ד') בחשבון הטוויטר שלו את הממשלה בה הוא מכהן על התמודדותה עם ירי הרקטות מעזה לעבר העוטף: "כדי לשקם את ההרתעה היינו צריכים לקום הבוקר ולשמוע כמה מחבלים חוסלו הלילה בתקיפות", טען דנון, והוסיף ביקורת נוקבת: "אם ממשיכים להפציץ עמדות ריקות אנחנו מזמינים את הסבב הבא. ככה לא בונים הרתעה".

חיל האוויר תקף מחנה אימונים של חמאס, מחסני אמל"ח ומנהרה 

במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו מתחם ששימש כמחנה אימונים בארגון הטרור חמאס ומוצב צבאי של הארגון ובו מחסן אמצעי לחימה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם אימונים של הארגון. במקביל, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את מטה הייצור של חמאס, מפעל בטון המשמש לבניית תשתיות של הארגון, מוצב צבאי של המערך הימי של חמאס ומנהרה תת-קרקעית שמשמשת את הארגון בדרום הרצועה.