זעם בשדרות: "נראה כאילו מישהו חתם על הסכם מתחת לשולחן"

אחרי לילה מתוח בעוטף, אלון דוידי פרסם הודעה בה תקף את מדיניות הממשלה ושר הביטחון, שלדבריו לא עושים מספיק כדי להילחם בטרור מעזה: "זה נראה כאילו מישהו חתם מתחת לשולחן הסכם שצה"ל לא יהרוג אותם" | דני דנון תקף גם הוא: "ככה לא בונים הרתעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/23 08:30 יב באייר התשפג

זעם בשדרות: "נראה כאילו מישהו חתם על הסכם מתחת לשולחן"
הרכב שנפגע בשדרות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הודעת הצבא על חזרה לשגרה, לאחר לילה מתוח בדרום הארץ בו נורו רקטות לעבר תושבי העוטף, שדרות ואשקלון, ובו צה"ל תקף בתוך עזה, ראש העיר שדרות אלון דוידי פרסם הודעה זועמת, בה האשים את הממשלה ברפיסות: "המציאות היא שממשלת ישראל מאמצת מדיניות של מתן חסינות למחבלים, זו מדיניות רופסת שאנחנו נשלם עליה מחיר בקיץ", פתח ואמר.

ראש העיר תקף את ראש הממשלה ושר הביטחון: "החמאס והג'יהאד עשו את מה שהם רצו, הם עשו את זה שבוע שעבר והם ימשיכו גם בהמשך. זו מדיניות שגויה של רה"מ, שר הביטחון וממשלת ישראל. המחבלים יורים על מנת להרוג והם לא משלמים שום מחיר. המושג של חיסול מחבלים יצא מהלקסיקון של הנהגת מדינת ישראל"

תקיפת צה"ל בעזה

תקיפת צה"ל בעזה צילום: Rahim Khatib/Flash90

"זה נראה כאילו מישהו חתם מתחת לשולחן הסכם שצה"ל לא יהרוג אותם"

לדבריו, "זה נראה כאילו מישהו חתם מתחת לשולחן הסכם שצה"ל לא יהרוג אותם" עוד הוסיף ותקף דוידי: "במצטבר החמאס והג'יהאד שולטים במציאות של חצי מיליון מתושבי מדינת ישראל, הם מחליטים מתי לירות ומתי ליזום ומדינת ישראל נגררת ולא יוזמת, לא מנהלת שום דבר".

דוידי הוסיף ואמר כי, "אי אפשר כל פעם להגיד שבגלל שאין פתרון מושלם, אז נישאר בפתרונות ההזויים שממשלת ישראל מציעה היום. אין הגיון במדיניות שמאפשרת חסינות למחבלים, זו פגיעה בביטחון מדינת ישראל. צריך לעבור לשלב היוזמה".

תקיפת צה"ל בעזה

תקיפת צה"ל בעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

דני דנון תקף: "ככה לא בונים הרתעה"

חבר הכנסת מהליכוד, דני דנון, תקף גם הוא את התנהלות הממשלה בה הוא מכהן: "כדי לשקם את ההרתעה היינו צריכים לקום הבוקר ולשמוע כמה מחבלים חוסלו הלילה בתקיפות", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "אם ממשיכים להפציץ עמדות ריקות אנחנו מזמינים את הסבב הבא. ככה לא בונים הרתעה"

דני דנון

דני דנון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשל המצב: תלמידי העוטף יוכלו לגשת לבגרויות במועדים אחרים

במקביל, חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית, הודיע כי שוחח עם שר החינוך כדי לאפשר לתלמידים תושבי הדרום לדחות את קיום הבגרויות המתקיימות היום: "שוחחתי הבוקר עם שר החינוך יואב קיש בנוגע לבגרויות המתקיימת היום לתלמידים באזור העוטף. לדברי השר, בעקבות המצב הביטחוני תלמידי העוטף שאינם מרגישים יכולת להיבחן היום בעקבות אירועי הלילה יהיו זכאים למועד ב' וכמו כן גם למועד ג'".