חבר הכנסת מיש עתיד פרסם ציוץ בעד קיום "הפגנת המיליון" - ומחק

משה קינלי טור-פז פרסם ציוץ בו הוא תומך בקיום הפגנת הימין בירושלים, ונאלץ למחוק אותו: "השתמע מדבריי שאני תומך במהות הפגנת הממשלה", הסביר | קטי שטרית: "חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/04/23 16:27 ו באייר התשפג

חבר הכנסת מיש עתיד פרסם ציוץ בעד קיום "הפגנת המיליון" - ומחק
משה קינלי טור-פז | , צילום: Miriam Alster/FLASH90

חבר הכנסת ממפלגת יש עתיד, משה קינלי טור-פז, פרסם אמש ציוץ ממנו ניתן היה להבין שהוא בעד קיום "הפגנת המיליון" של הימין הערב (ה') בירושלים. אלא שכעבור זמן מה נמחק הציוץ מחשבון הטוויטר שלו. 

"אנשים אחים אנחנו"

"הפגנת המיליון היא דבר חשוב", פתח טור-פז את הציוץ, "גם אם יהיו 'רק' רבע מיליון. יהיו לי שם לא מעט חברים. ככה זה לחיות בין העולמות. ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו. שיהיה לכם בהצלחה חברים. אוהבים אתכם. אנשים אחים אנחנו".

חבר הכנסת הסביר לאחר מחיקת הציוץ, ולאחר הביקורת אותה ספג כי "הפגנות הן כלי חשוב במשטר דמוקרטי וזה מה שהתכוונתי בציוץ. מהתגובות שקיבלתי בבוקר הבנתי שהשתמע מדבריי שאני תומך במהות הפגנת הממשלה ולא כך הדבר. אני נגד ההפיכה המשטרית ומשתתף בהפגנות נגדה. מזמין אתכם להצטרף אליי להפגנה במוצאי שבת בירושלים".

חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד שיתפה צילום מסך של הציוץ, תייגה את טור-פז, וכתבה: "אמירה חשובה. חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק". 

קודם לתגובתו של טור-פז, העיתונאי יקי אדמקר פרסם כי מקורות ביש עתיד מסרו לו כי לטור-פז הגיעה "הוראה" מהמפלגה בה הוא חבר כי עליו למחוק את הדברים שפרסם.