אושר במליאה: זה שר הבריאות והפנים החדש

בישיבה מיוחדת על אף הפגרה, המליאה אישרה כי חבר הכנסת משה ארבל מסיעת ש"ס יצטרף כשר בממשלה - ויכהן במקביל בשני תפקידים חשובים: שר הבריאות ושר הפנים | בש"ס הבהירו: "עד שדרעי יוכל לחזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 16:14 כח בניסן התשפג

אושר במליאה: זה שר הבריאות והפנים החדש
משה ארבל מונה לשר הפנים ושר הבריאות, צילום: Revkin Fenton/Flash90

השר מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה לצרף את חבר הכנסת משה ארבל כשר נוסף בממשלה, ולמנותו לתפקיד שר הפנים, במקום השר מיכאל מלכיאלי, שמילא את התפקיד כממלא מקום. מלכיאלי ימשיך לכהן בתפקיד השר לשירותי דת. 

כמו כן, אושרה ההחלטה למנות את השר משה ארבל לתפקיד שר הבריאות, במקום השר יואב בן צור, שמילא את התפקיד כממלא מקום, וימשיך לכהן כשר העבודה. ההצבעה התבצעה היום בישיבת מליאה מיוחדת למרות הפגרה, כאשר 31 חברי כנסת הצביעו בעד ההחלטה, אל מול 12 שהתנגדו. 

מליאה

מליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"עד אשר הרב רבי אריה דרעי יוכל לחזור"

בהודעה שיצאה אתמול מטעם מפלגת ש"ס, נכתב על כי החלטה למנות את ח"כ ארבל לתפקיד שר הבריאות ושר הפנים היא זמנית: "עד אשר הרב רבי אריה דרעי יוכל לחזור ולהתמנות לתפקיד השר, והרב ארבל יחזור לכהן כסגנו". 

עוד נכתב כי, "חברי הכנסת של סיעת ש"ס יחד עם כלל חברי הקואליציה, יפעלו להעביר בהקדם האפשרי את החוק הנדרש על מנת לתקן את העוול, ולמנות את הרב רבי אריה דרעי לשר, כאשר הייתה באמנה איתו, להמשיך ולהרבות פעלים לתורה ולתעודה ובדאגה לכלל ולפרט כיד ה' הטובה עליו".

אריה דרעי.

אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90