היוזמה של ש"ס עבור שורדי השואה: הנחה ברכישת קבר

חבר כנסת ארז מלול מסיעת ש"ס הגיש הצעת חוק לסבסוד הנחה ברכישת חלקת קבר עבור ניצולי שואה. דרעי פרגן: "מברך אותך ארז על קידום הצעות חוק חברתיות המעידות על רגישות חברתית גבוהה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/23 18:26 כז בניסן התשפג

היוזמה של ש"ס עבור שורדי השואה: הנחה ברכישת קבר
דרעי. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בין שלל המיזמים לסיוע לשורדי השואה שצפו היום (ג'),יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יושב ראש מפלגת ש"ס אריה דרעי פרסם גם הוא הצעת חוק אותה מקדם חבר כנסת מטעם מפלגתו למען השורדים. הצעת החוק המוצעת נועדה לתמוך כלכלית בשורדי השואה- על ידי מתן הנחה ברכישת חלקת קבר.

"רגישות חברתית גבוהה"

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, החמיא דרעי ליוזם הצעת החוק: "ח"כ ארז מלול הוא אמנם חבר כנסת חדש אבל חרוץ ומועיל כמו שאר חבריו". עוד הוסיף וכתב, "אני מברך אותך ארז על קידום הצעות חוק חברתיות המעידות על רגישות חברתית גבוהה".

"המדינה תהיה שותפה בעלות"

יו"ר מועצת בתי העלמין בירושלים צוריאל פורת הביע את תמיכתו בהחלטה, וכך גם המועצה לשירותי דת. "בערב יום השואה עלינו לעשות הכל כדי לכבד את זכרם של ניספי השואה ולדאוג לרווחתם של היצולים המעטים שעוד נותרו בחיים". כתב ח"כ מלול בהצעת החוק. לדבריו, "יש חשיבות גדולה בכך שהניצולים אלו יזכו להכרה גם אחרי לכתם מהעולם, בכך שהמדינה תהיה שותפה בעלות חלקת הקבר של הניצולים".

בית קברות

בית קברות צילום: פלאש 90, יעקב לדרמן