סרט ב- 10 שקלים בלבד: ההחלטה של שר התרבות ביום השואה

שר התרבות והספורט מיקי זוהר ושר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי סיכמו - סרטי שואה יוקרנו לקהל הרחב ב-10 ש"ח בלבד: "חובה עלינו להנחיל את זיכרון השואה לדורות הבאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/23 17:49 כז בניסן התשפג

סרט ב- 10 שקלים בלבד: ההחלטה של שר התרבות ביום השואה
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם היום (ג'), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, עם שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי, על סבסוד סרטי הקולנוע בנושא השואה ב- 10 שקלים בלבד, ביום השואה הבינלאומי הקרוב, כדי להנחיל את זיכרון השואה גם בקרב הצעירים ובני הנוער.

במסגרת המיזם, סרטים שעוסקים בשואה ובגבורה יוקרנו בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ בעלות מסובסדת של עשרה שקלים בלבד, ביום השואה הבינלאומי שיתקיים ב-27 לינואר 2024 במימון משותף של משרד התרבות והספורט בראשות השר מיקי זוהר ובמימון המשרד לשיוון חברתי בראשות השר עמיחי שיקלי. 

מיקי זוהר

מיקי זוהר צילום: אורן כהן

"להנחיל לדורות הבאים את זיכרון השואה"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר כי, "ככל שהולך ופוחת דור שורדי השואה, מוטלת על כתפינו האחריות לזכור ולהנציח, ולא לשכוח לעולם את זוועות השואה" השר לשיוויון חברתי עמיחי שיקלי הוסיף: "מוטלת עלינו החובה להנחיל לדורות הבאים את זיכרון השואה ובפרט לנוכח העובדה כי העדים החיים למאורעות האימים של התקופה, ניצולי השואה, הולכים ומתמעטים". לדבריו: "הקרנת הסרטים תאפשר לדור הצעיר אפיק נוסף ללמידה וחיבור לזכרון השואה".