הח"כ הסרוג תוקף: "בשמאל יש הרבה יותר אותות גבורה מאשר בימין"

בעקבות ההתבטאות של השר אליהו נגד בכירים במערכת הביטחון, ח"כ אלעזר שטרן ביקר בחריפות את התנהלותה של הממשלה: "נתניהו נותן לשרים שלו להתבטא במילים כמו מרד או מוגלה ואנחנו משלמים על זה בדם כבר עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/23 10:10 יט בניסן התשפג

הח"כ הסרוג תוקף: "בשמאל יש הרבה יותר אותות גבורה מאשר בימין"
אלעזר שטרן. , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

המציאות הביטחונית המתוחה בישראל לא נרגעת גם בימי החג, ובשבוע החולף נרצחו שלושה בני אדם בפיגועים שונים ברחבי הארץ, בנוסף לטילים ואזעקות שנשמעו בצפון וגם בדרום. שר המורשת, הרב עמיחי אליהו, האשים אתמול (א') בכירים במערכת הביטחון בטענה שפעלו במתכונת "מרד", כך לדבריו. 

"בשמאל יש הרבה יותר אותות גבורה מאשר בימין"

בעקבות ההתבטאות של השר אליהו, חבר הכנסת אלעזר שטרן תקף בראיון לגלי צה"ל את הממשלה וציין כי בשמאל יש הרבה יותר אותות גבורה מאשר בימין. "ב'שמאל' הזה שהם אומרים, יש הרבה יותר אותות גבורה מאשר בימין, לא להאמין לרעל של מכונת ההסתה הזו יותר. נתניהו נותן לשרים שלו להתבטא במילים כמו מרד או מוגלה הוא צריך להגיד די אני מפרק את הממשלה הזו להגיד טעיתי. נתניהו טעה ואנחנו משלמים על זה בדם כבר עכשיו", אמר שטרן.

הרב עמיחי אליהו

הרב עמיחי אליהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מתן כהנא במתקפה על השר הסרוג: "תת רמה"

מוקדם יותר הבוקר, חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי, מתן כהנא, ביקר בחריפות בראיון לכאן רשת ב' את התנהולתה של הממשלה. "זו הממשלה הכי גרועה שהוקמה מאז הקמת מדינת ישראל. בכל דבר שהם נוגעים בו הם משאירים חורבן והרס. באמצע שנאחנו נמצאים במצב ביטחוני כל כך קשה הם עסוקים בלשסע ולפצל את העם הנפלא הזה.פשוט ממשלה כשלונית. הם מאשימים את כולם שהרצפה עקומה".

מתן כהנא

מתן כהנא צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת כהנא התייחס לאמירתו של השר אליהו נגד בכירים במערכת הביטחון ואמר כי טיעוניו הם "תת רמה". "מילא שיאשימו את הממשלה הקודמת, פוליטיקאים שיעשו מה שהם רוצים. אבל להאשים את ראשי מערכת הביטחון בהמרדה? איזו תת רמה של טיעונים".