נציגת הקואליציה ביציאה מבית הנשיא: "הפערים לא היו גדולים"

לפני זמן קצר הסתיימה פגישה נוספת של צוותי הסיעות מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי בבית הנשיא | קטי שיטרית: "היו הסכמות על הרבה דברים""

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/04/23 14:15 יב בניסן התשפג

נציגת הקואליציה ביציאה מבית הנשיא: "הפערים לא היו גדולים"
הפגישה הקודמת בבית הנשיא, צילום: קובי גדעון/ לע״מ

מנסים להגיע להסכמות: לאחר כשעתיים הסתיימה פגישת צוותי הסיעות מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי בבית הנשיא. השיחה הארוכה התקיימה ברוח טובה, והצדדים ביטאו בה הן את כאביהם והחששות הקיימים, והן את כוונתם הכנה לנסות ולהגיע להסכמה רחבה ככל הניתן.

"הפגישה הייתה ברוח ממש טובה"

קטי שטרית

קטי שטרית צילום: ללא

נציגת הליכוד למשא ומתן, חברת הכנסת קטי שיטרית אמרה ל'חדשות כיפה' ביציאה מבית הנשיא: "הפגישה הייתה ברוח ממש טובה ולבבית, היה דיון ארוך, והפערים לא היו גדולים, היו הסכמות על הרבה דברים".

לגבי המשך דיוני ההסמות בבית הנשיא: הצוותים המקצועיים ייפגשו בחול המועד פסח, הצוותים הפוליטיים יפגשו שוב אחרי פסח. עם זאת, אין הרבה אופטימיות בקרב בכירי הקואליציה על הסיכויים של השיחות לייצר הסכמה רחבה. 

מטעם צוות ההידברות מטעם המחנה הממלכתי נמסר: "הצוות סיים כעת את פגישתו השלישית בבית הנשיא. בהתאם להנחיית יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, ביקש הצוות לפתוח את השיחות בסוגיית הוועדה לבחירת שופטים, מתוך הבנה כי זהו נושא שמצוי בלב המחלוקת והדיון בו נכון  כבר בשלבים הראשונים.

בהמשך, בכוונת הצוות להציג בפני נשיא המדינה ויתר צוותי ההידברות, הצעות שגובשו במהלך התקופה האחרונה ושישמרו על עצמאות מערכת המשפט גם במסגרת שינויים אפשריים שנוגעים לגיוון ולהרכב השופטים, כמו גם שיפור השירות לאזרח".