מאי גולן עוזבת את משרד ראש הממשלה - זה המשרד החדש שיוקם עבורה

חברת הכנסת מהליכוד שכיהנה כשרה בלי תיק במרד ראש הממשלה - מקבלת משרד חדש לקידום מעמד האישה שיוקם ביום ראשון | בין היתר תעבור למשרדה הסמכות על הרשות למעמד האישה שהייתה עד כה במשרד לשיוויון חברתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/23 07:42 ט בניסן התשפג

מאי גולן עוזבת את משרד ראש הממשלה - זה המשרד החדש שיוקם עבורה
מאי גולן, צילום: עמיאל ירחי

אחרי משרד ההסברה של גלית דיסטל, מאי גולן מקבל משרד מהניילונים: חברת הכנסת והשרה מהליכוד תמונה ביום ראשון הקרוב לשרה לענייני מעמד האישה, ולמעשה יוקם עבורה משרד ממשלתי חדש - המשרד למעמד האישה. הקמת המשרד תובא לאישור בישיבת הממשלה הקרובה.

הרשות למעמד האישה עוברת משיקלי

גולן, בת 35, היא צעירת חברות הכנסת במשכן והיא נבחרה בגיל 32 בפריימריז של הליכוד במקום ה-32 הריאלי, ששוריין למשבצת הצעירים, והתקדמה מאז למקום ה-29, עקב עזיבות ושריונים נוספים שעשה נתניהו.

מאי גולן

מאי גולן נואמת | צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

עד לראשון, כאמור, בו יוקם המשרד בהחלטה ממשלתית - גולן מכהנת כשרה בלי תיק במשרד ראש הממשלה. למשרד החדש למעמד האישה יעברו כמה רשויות, בין היתר האחריות על רשות למעמד האישה שהייתה עד כה במשרד לשיוויון חברתי של השר עמיחי שיקלי.

"למרות שאנחנו בשנת 2023 עדיין לא פשוט להיות גם אישה, גם קרייריסטית וגם לפתח זוגיות"

בראיון שנתנה בשבוע שעבר לעיתון "מעריב", סיפרה גולן על דרכה למציאת בן זוג ועל מעמדה כאישה. "למרות שאנחנו בשנת 2023 עדיין לא פשוט להיות גם אישה, גם קרייריסטית וגם לפתח זוגיות", אמרה גולן, ופירטה כי "יש כאלו שכנראה מאוד מושפעים מהדמות שהתקשורת יצרה לי ויש כאלה שמאוימים מפוליטיקאית צעירה. לצערי, גם בלי להיות מי שאני, לא קל למצוא זוגיות נכונה ולא סתם אומרים שקשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף, אבל אני יודעת שמה שצריך לקרות קורה ובעזרת השם אמצא את האדם הנכון ויהיה חיבור אמיתי".