הנקמה של הח"כים בליכודניק שהשבית את נתב"ג

אחרי שיו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה השבית את נתב"ג במחאה על מהלכי הממשלה, שורה של שרים וחברי כנסת מהליכוד פועלים להדחתו מהתנועה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/03/23 14:15 ז בניסן התשפג

הנקמה של הח"כים בליכודניק שהשבית את נתב"ג
ביסמוט עם טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

להפתעת רבים, ביום שני בבוקר חבר הליכוד פנחס עידן שמשמש כיו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה החליט להשתתף במחאה נגד הממשלה והשבית את נתב"ג. עידן נחשב לאיש חזק מאוד בליכוד שמשפיע על אלפי מתפקדים, ומספר חברים בליכוד החליטו "להעניש אותו על ההחלטה".

פנחס עידן

פנחס עידן צילום: Moshe Shai/FLASH90

השר עמיחי שיקלי, וחברי הכנסת בועז ביסמוט משה סעדה ודן אילוז נערכים להגשת עתירה לבית הדין של הליכוד, במטרה להפסיק את חברותו של פנחס עידן שהכריז על שביתה בנמל התעופה בן גוריון. ביסמוט כתב בחשבון הטוויטר שלו: "זאת הייתה שביתה פוליטית בלתי חוקית שפגעה בכיסם של ישראלים רבים וביקשה לחבל בניסיון לקדם רפורמה נדרשת במערכת המשפט".

ביסמוט: "להעביר מסר חד משמעי"

"אנחנו מזמינים את כלל חברי הליכוד להוסיף את שמם לעתירה ולהעביר מסר חד משמעי לכל מי שמנסה להשתמש בליכוד לצורך קידום אינטרסים זרים ולא לצורך קידום ערכים לאומיים וליברלים הצטרפו אלינו. יחד עוצרים את הבריונות ומחזקים את הליכוד", הוסיף ביסמוט.

"תניח את המפתחות על השולחן"

השר עמיחי שיקלי

השר עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מוקדם יותר השבוע כתב שיקלי על עידן: "פנחס עידן - למי שלוקח את אזרחי ישראל כבני ערובה 'אף אחד לא ממריא מנתב"ג', אין מקום בתנועת הליכוד, התנועה הלאומית ליברלית שפועלת למען האזרחים ולא משתמשת בהם כקלפי מיקוח פוליטיים. תניח את המפתחות על השולחן עוד הלילה. תודה".